Recenzie (413)
Beat Street (1984)
Klišé dráma spojená s muzikálom. Film má väčšiu hodnotu ako dobový dokument o prvých rokoch hip-hopu a o jeho elementoch, no ťažko sa cez tých vyše 100 minút prekúsať.
Jeden musí z kola von (2011)
Téma super, obsadanie ešte lepšie. Dielo je však vďaka neustálemu strihu a skokom z udalosti do udalosti neprehľaldné až hrôza. Alfredson sa technicky vytiahol, ale kvalitu snímke to skôr ublížilo.
Syčák Hesher (2010)
Škoda toho... Hesher mal byť komédia. Susserovic dievča podala tému príliš vážne, akoby nevedeli čo s produkujúcou Natalie natočiť. Možno je však chyba vo mne, keď po trailery som čakal drsný a čierny humor. OK, ten tam je, ale so srdcervúcimi situáciami je, dľa mňa veľmi nevhodne rozmiestnený.. JGL je však výborný herec a mladý Devin mu prekvapujúcou stíha, takže film i tak skutočne zabaví i vytváraním súcitu a emócií.
Pád hviezdy (2010)
Príliš lacná, presladená a telenovelovo-vzťahovo-afektovaná kópia Crazy Heart.. a ta holka z Gossip Girl má divnú hlavu.
Najmocnejší muž FBI (2011)
Trochu iný životopis na skvelú tému, ktorý však nemal najmenšiu možnosť zhrnúť celú kariéru kontroverzného tučka z FBI. Starý pán Clint dokáže točiť omnoho lepšie a s lepším castingom (Arnie Hammer nie je herec. Postavu Clydea by lepšie zahralo upchatý odtok). J. Edgar príliš pripomína Benjamina Buttona, nielen maskami, ktoré sú to o čosi horšie ale i štylizáciou a kameou. Napriek tomu tento film potreboval vzniknúť a musel existovať. To, že sa ho chopili Clint s Leonardom a Dustinom L. Blackom bolo iba dobré rozhodnutie.
Tik ťak (2011) (študentský film)
5 hviezdičiek - nedá sa inak. Odkaz je silný a spracovanie perfektné.
Angel Heart (1987)
Wau. Asi zatiaľ iba málo filmov malo tak hustú atmosféru ako Angel Heart. K tomu skvelý soundtrack, charizmatický Mickey, sexi Lisa. Niet čo vyčítať, možno iba málo skvelého Roberta, ale i za tú chvíľku a za svoj výkon si zaslúži dvojtýždňový potlesk. A to, že koniec filmu odhalíte asi po desiatich minútach vôbec neprekáža, svoj dej filmu krásne necháva v neistote či sa náhodou nepletiete a čo všetko pán režiséro-scenárista pripravil.
Vertigo (1958)
Prazvláštne dielo pána Alfreda. Rozjazd bol parádny, i keď postupne stagnoval. Tretia štvrtina žž je priveľmi silená a koniec prekásny. Chcelo by zostrihať aspoň o pol hodniky a jednalo by sa skvelé dielko. I v takjeto podobe je dobré, ale dalo sa i lepšie.
Nejistota (2009)
Zvláštny pokus o dva filmy v jednom balení. Jeden je smutná nudná dráma a druhý nezáživný nudný akčňák. Páni režiséri sa snažili ale a mali pár fajn nápadov, škoda, že žiadne nedotiahli do konca.
Tupac: Vzkříšení (2003)
Tupac bol kvalitný reper a kontroverzná osobnosť. Dokument však po technickej stránke je dosť neprehľadný a stavia iba na výpoviediach samotného Tupaca. Nehľadá možnosť pohľadu iných a ak áno je im venovaný iba minimálny priestor. Napriek tomu však forma odkazu a vysvetlení človeka čo je po smrti je strhujúca.