Recenzie (163)
Garfield 2 (2006)
Ti, kdo hodnotí tohohle Garfieldka by se spíš než na své dojmy měli zaměřit na reakce dětí, kterým je G2 především určen, oproti komixové podobě. A ty reakce jsou neskutečné!!! A velmi tomu dopomáhá excelentní dabing Čechův:o)
Garfield 3D (2009)
omfg!!! Jak jste to mohli mému milovanému Garfieldovi udělat, tak lacině jej zaprodat úplně břečkoidnímu námětu, vážně jste si mysleli, že ve 3D formátu je děj nepodstatný?? Fajn, když mi ale děti už před polovinou řekly že jdeme pryč z kina, pochopil jsem, že tady je vše úplně špatně, oproti G1 a G2... Tvůrci tohohle stupidního braku--polibte mi--však vy víte co!!!
Ghoul (2015)
Plagiat co se formy tyka a otresnym zaverem zdupal celkem slusne udelany horror...
Grandhotel Budapešť (2014)
konečně se někdo přiblížil žánru ala Tajemný hrad v Karpatech nebo Adéla ještě nevečeřela, super!!!
Heker (2015)
Michael se vratil atmosferou do Miami vice serialu devadesatek, scenicka hudba spojena s pohybem aut, osob, cimz vytvoril ponurou a silnou atmosferu situace...
Heydrich: Muž so železným srdcom (2017)
Fucking America: jedna z poslednich hlasek ve filmu tak nejak vystihuje netotazenost, hlavne co se ztvarneni atentatu tyce, nejde mi o historickou presnost, ale o slabe zpracovani...
Hlad (2008)
Unikátní kousek, bez hlavních postav či hrdinů, všichni jsou důležití, atmosféra neskutečně podmanivě působí na ty veškeré naše tajemná zákoutí v duši. Jde hlavně o myšlenku-- obětovat se, vzdát se či alternativně vyjednávat?? Kažký divák bude mít jistě rozdílný názor, co by bylo lepší, ale o to nejde... Snímek mán nafoukne hlavu, rozhovor s knězem pak nutí k přehodnocení úvah o tom, co je správné...Líbila se mi symbolika--- vylívání moči přes dveře všech cel, která se postupně spojovala v celek...a i po užití desinfekce a snaze moč utřít, setřít, zlikvidovat, zůstala chodba pořád souvisle mokrá...paráda!
Hoří, má panenko (1967)
přeceňovaný snímek českou filmovou kritikou, já se snažím, ale.zkrátka to v tom nevidím...Ty nové horizonty či jak se to pojmenovává, mi zkrátka nevoni...Formana považuji za génia až od Amadea...
Hosť (2014)
jako za slavných VHS dobách za komančů, paráda toto retro video!
Hrubeš a Mareš jsou kamarádi do deště (2005)
Nerozumím těmhle psychologickotragikomickým kouskům nové doby...