Posledné recenzie (150)
Boy-Kills-World (2023)
Je mi jasné, o co se tvůrci filmu snažili a čím měla být která jeho scéna "super cool" a "brutálně masakrózní". Ale je to hrozně nezajímavě, až neschopně natočené a z 90 procent nudné. Desetiminutový sestřih by určitě byl super cool.
Kaskadér (2024)
Úplně debilní kombinace odlehčené romantické komedie a šílených akčních scén, která - na rozdíl od většiny ostatních podobně debilních filmů - skoro dokonale funguje, a to především díky skvělé chemii mezi hlavními představiteli. Bonusem je, že je to pocta všem nedigitálním kaskadérům, kteří by konečně měli začít dostávat Oscary.
Maria Montessori (2023)
Rutinní, řemeslně ucházející medailonek o zlomku života významné historické osobnosti. I když jsem o Montessori nic nevěděl, většina filmu byla pro mě extrémně předvídatelná. Kdybych si přečetl dva odstavečky ve Wikipedii, výsledný efekt by byl téměř stejný.