Recenzie (216)
Paterčata (2014) (seriál)
Podle mě absolutně nezvládnutý dokument ...(viz. koment Tommassi3)
Dva a pol chlapa (2003) (seriál)
Hodnotím pouze první série s Ch. Sheenem, dál už je to o ničem, celkově horší 3...a jeden/dva díly před spaním pobaví...
Původní (2013) (seriál)
Bez zbytečných středoškolských dramátek, trochu temnější než VD, pěkní chlapi - pěkná oddechovka :)
S kuchárom okolo sveta (2007) (seriál)
Některé díly slabší, nekteré výborné. Ale záleží, jak vám "sedne" Fred. Každopádně uvidíte krásná místa, jako cestopis je to super..
Ptáčata (2010) (seriál)
Jiný svět, jiný pohled
Wallander (2008) (seriál)
...hustá švéďácka depka! hlavně druhá série, to je mazec, Kenneth dokonalý, krajina, obrazy - vše jak má být....ufff
Ten, kto stojí v kúte (2012)
Kdybych před tím nečetla knížku, možná bych dala i víc, ale ne... Sice se podařilo zachovat atmosféru knihy, ústřední trio hrálo skvěle (hlavně Logan a Ezra!), ale přesto mi tam něco chybělo...
Nevinné lži (2013) (seriál)
1. díl - Pod hladinou 75% (Kolářová opět skvělá) 2. díl - Lež má rozbité auto 75% (parádně zrežírováno) 3. díl Druhý dech 70% (příjemné, až na pár seků) 4. díl Hvězdička 60% (nejlepší ze všech Tereza Brodská :) 5. díl - Klukovina 70% 6. díl - chromozom 80% 7. díl Čistá práce 75% 8. díl Byl lásky čas 80% - skvělé ústřední ženské trio
Štyri slnká (2012)
Po shlédnutí mám docela problém s těmi nominacemi na Lva...to jako vážně, páni akademici? za co?
Twilight sága: Úsvit - 1. časť (2011)
Zhlédnuto v jednom nejmenovaném žlutém autobuse do Prahy....ufff...no, ale zas ta cesta pěkně bez přemýšlení utekla :o))