Obľúbené seriály (10)
True Blood: Pravá krv (2008)
Už úvodní titulky dávají tušit, že tenhle seriál je JINÝ a prostředí amerického Jihu mu dokonale svědčí. Upíří sex, drogy a rock'n'roll. Twilight? Pche. My dospělí si radši dáme doušek PRAVÉ KRVE. Moje závislost je totální, naprostá, dokonalá.
Teória veľkého tresku (2007)
Životní a matematicko-fyzikální vzorce ve velmi příjemném balíčku.
Hrdinovia (2006)
Strhující! (1. série) (2. řada ještě celkem snesitelná, ta čtvrtá už je totální pain a člověk už jen čeká, kdy to utrpení skončí - ušetřete si trápení a po první sérii zapomeňte, že vůbec nějaké pokračování existuje)
Californication - Orgie v Kalifornii (2007)
Hank, Hank, Hank... s ním to všechno stojí a padá. So Moody, so sexy.
Ako som spoznal vašu mamu (2005)
Takoví Přátelé 21. století. Dobré vědět, že lidi, co umí napsat výborný scénář a vtipné dialogy, ještě nevymřeli. Jen škoda, že závěrem pohřbili celou ústřední myšlenku.
Ženy z rodu Gilmorovcov (2000)
Na tyhle holky se můžu dívat pořád dokola. Někdo Stars Hollow nemůže vystát, ale já to jejich panoptikum celkem žeru. Dialogy prošpikované pop-kulturními odkazy prozrazují, že Rory s Lorelai jsou chytřejší, než (někdy) vypadají;)
Ally McBealová (1997)
Popojedem!
Sex v meste (1998)
Nebudeme si nic nalhávat, ty ženské se opravdu občas (někdy častěji než občas) chovají jako hloupé husy. Ale jejich příběhy jsou natočeny stylově a vtipně, s prchavým pozlátkem luxusu. Neurazí, pobaví. (Tu knižní předlohu číst nedoporučuju, ta je totiž na rozdíl od seriálu opravdu blbá.)
Daria (1997)
Daria - inteligentní seriál i/nejen pro dospělé. Její ironie a sarkasmus učinily z nonkonformní Dariy můj nedostižný vzor. Vždy jsem si říkala, že kdybych někdy měla nějakou dceru, tak jméno je jasné:)
Mrtví jako já (2003)
Dead Like Me má skvělý námět - a i když možná nezvládl využít všechen svůj potenciál, přesto mě neskutečně baví.