Recenzie (456)
Transformers (2007)
Nekonečný americký patos, lobotomie a úděsná Megan Foxová. Děj, herci a podobné podružnosti zde tvoří rozbředlou omáčku megalomanským efektům. Jako film pro děti ok.
Pulp Fiction: Historky z podsvetia (1994)
Pulp Fiction mi spíš než film připomína "demo", prezentaci inovativního způsobu vyprávění příběhu. Je to vcelku zábavné, ale zároveň i dost prázdné a o ničem (byť zřejmě záměrně). Vše drží skvělé herecké výkony a prázdné, nicméně pěkně napsané dialogy.
Život Briana (1979)
Nejkonzistentnější Pythonovský film, prakticky jediný s poctivým dějem. Není zde jediného hluchého místa, od začátku do konce nás krmí humorem nejvyšší kvality. "You´re all individuals!" "Yes, we are all individuals!" "I´m not."
Krajina prílivu (2005)
Obsahově skromný děj dává prostor hutné atmosféře a u Gilliama tradičně skvělé vizuální stránce.
Brazil (1985)
Nepřímá filmová adaptace Orwelovy knihy "1984", oproti originálu se zaměřující spíše na kritiku byrokracie než socialismu. Navíc má díky jemnému humoru a absenci knize vlastních sáhodlouhých popisných pasáží daleko větší spád. A to nemluvím o vizuální stránce, kterou je Gilliam pověstný, a která se i v Brazilu nadmíru povedla.
Iron Maiden: Raising Hell (1993)
Vcelku zábavná podívaná s lacinými "kouzelnickými" triky.