Recenzie (987)
Atlas mrakov (2012)
Ze začátku jsem se ztrácel, přece jen na úvod je ve filmu značné množství postav. Jednotlivé příběhy ale celkem rychle utekly, některé byly i zajímavé, byť se v nich vlastně nic moc nestalo. Jen škoda, že herci měnili značně podobu, nešlo je v jednotlivých příbězích moc poznat. Celkově za 3 hvězdičky, znovu jej ale vidět nemusím.
Môj dokonalý ex (2011)
Neurazí, nenadchne, film na jedno podívání. Je fakt, že od 3:48 bylo předvídatelné, jak film dopadne.:) To ale nevadí. Spíše mi nesedla povaha hlavní hrdiny a vtipy nepřišly vtipné, což už je horší.
Argo: Nebezpečný útek (2012)
Přišlo mi, že film je standardně natočen, ničím nepřekvapil, mohl být napínavější, takže celkově pěkné 2 hvězdičky.
Denné svetlo (1996)
Zatím za čtyři hvězdičky, někdy se na něj ale musím znovu podívat (už je to nějaká doba, co jsem jej viděl a nepamatuji si ho přesně, ale vím, že se mi líbil).
Rocky Balboa (2006)
Zatím za tři hvězdičky, někdy se na něj ale musím znovu podívat (už je to nějaká doba, co jsem jej viděl a nepamatuji si ho přesně).
V tieni (2012)
FIlm, který má pochmurnou, napínavou atmosféru. Celkově se mi jeho zpracování líbilo. Jen závěr bych trochu poupravil, ale je fakt, že pak by nebyl tak silný.
Kráľ rybár (1991)
Divné zpracování, které mi nesedí. Takže asi po patnácti minutách jsem začal přeskakovat.
Hranice života (2005)
Divný film. Podobný styl zpracování a "děje" nemám rád.
Třetí poločas (2009)
Nijak zvlášť mě film nezaujal/nezapůsobil na mě.
Honba za zlatým pokladom (2010)
Slabší varianta Krvavého diamantu, který mě taky nijak extra nenadchnul. Váhal jsem mezi jednou a dvěma hvězdičkama, dávám slabší dvě.