Recenzie (984)
Vina (2010)
Jedním slovem - nezáživné.
Útek zo Sibíri (2010)
Průměrný film o putování.
Kód Apokalypsy (2007)
Druhou půlku jsem docela "proklikal". Ale to může být i tím, že jsem film sledoval ve slovenské verzi (a přece jen mám český dabing raději). Takže mu možná ještě někdy dám šanci a podívám se na něj v české verzi, byť spíše ne.
Gangy New Yorku (2002)
Vyloženě špatný film to není, jen v druhé polovině mi přišel rozvleklý.
Občan X (1995) (TV film)
Ke kvalitnímu thrilleru má film dost daleko. A nelíbilo se mi (respektive doufám, že realita je lepší), že v první polovině je docela shazována práce policie - pracovali primitivně. Na druhou stranu je plusem, že je film inspirován skutečnou postavou.
Dotyk smrti (1999)
Nelíbil se mi způsob natočení. A neoslovil mě ani "děj". Uvozovky, protože film vlastně moc děj ani nemá…
Bournov odkaz (2012)
Člověk, který neviděl předchozí díly, se ztrácí. A závěr (cca 15 minut) měl blízko k tomu, aby vzbuzoval dojem, že jde o boj mezi terminátory.
Pravidlá vášne (2002)
Jsem váhal mezi odpadem a jednou hvězdičkou za snahu. Je to blbost, sledování jsem cca po 30 minutách vzdal.
Červený drak (2002)
Příliš rozvleklé a herci málo výrazní. Škoda, že Hopkins neměl více prostoru.
Verejní nepriatelia (2009)
Za dvě hvězdičky. Hudba je většinou ok, ztvárnění doby věrohodné, některé scény nápadité. Jenže to všechno je celkem k ničemu, když hlavním problémem filmu je, že postavy splývají a nic moc se neděje. Navíc mnohé scény jsou příliš tmavé, což taky na orientaci nepřidá.