Recenzie (101)
Indiana Jones a Nástroj osudu (2023)
slabota velká a nuda nuda nuda. dej nič moc Mangold velmi sklamal,Harrison Ford robil všetko čo sa dalo ale scenar mizerny, Indiana Jones a Království křišťálové lebky je oproti tomuto luxus
Avatar: Cesta vody (2022)
Očakávania druhého Avatara sa splnili,všetko fungovalo dokonale,James Cameron nám dal ten najkrajší vianočný darček.Avatar dokáže prekonať len ďalší Avatar. videné v kine 3D verziu,hodnotím 10/10.dokonalé dielo,už sa teším na ďalšiu časť,ale najprv si pozriem ešte veľakrát 2 diel,lebo jedenkrát je velmi málo
Andor (2022) (seriál)
Celkové zhrnutie,velká spokojnosť .prekvapivo skvelý seriál.za mňa 1 seria 85%.
Halloween končí (2022)
neskutočná blbosť .uplne zbytočný diel. režiser David Gordon Green začal s Halloweenom celkom fain. po celkom kvalitnej prvej časti a potom cele zle .už v druhej časti došli napady a šlo to cele dole vodou. Halloween (2018) 65% ,Halloween zabíjí (2021) 20%,Halloween končí (2022) 10% takže názov filmu hovorí za seba
Monstrum (1993) (TV film)
Velmi dobrý snímok od Stephena Kinga, dosť nedocenený jak vidím,dosť ludí to ešte nevidelo.kludne si zasluži 65%-75% ,za mňa 4hviezdy. na VHS bol dosť zostrihanej verzii necelych 2 hodiny.odporúčam zhliadnut v predlženej verzii na dvd ,to už je celkom spolu 3hodiny. davam plné 4 hviezdičky. dúfajme že raz vyjde aj na BLURAY.za mňa 75%
Telefon pana Harrigana (2022)
Slabota,nuda.toto nevyšlo.raz pozriet
Výbuch (1981)
jeden z najlepších filmov Johna Travoltu.skvelý výkon. mrazivý thriller od B.De Palmy ,za mna 90%
Flash Gordon (1980)
no čakal som viac na 69% .velá slabota.amaterske sci-fi kategorie C. sa čudujem že to pustili do kin.malo to ist rovno na video. a tie trapné amatérske efekty. to nie. toto fakt nevyšlo.1 hviezdička za hudbu Queen
Snídaňový klub (1985)
no jedna z najslabších komédií od Johna Hughesa.ak nie najslabšia. dosť nuda,nechapem ze to ma 78%,zase zbytočné prehnané hodnotenie,za mna 50%,raz pozrieť stačilo.a to mam J.Hughesa rad lebo ma fakt fain komedie
Predátor: Korisť (2022)
tak nový Predátor fain,pekne prekvapil. silné 3 hviezdy.ešte keby bola lepšia hudba tak by to bolo na 4hviezdy.lepšie ako ten pruser naposledy od Shane Blacka.takže celkom spokojnosť.