Recenzie (255)
Chlapec v pruhovanom pyžame (2008)
hooodně silný kafe, rozhodně doporučuju!
Paddington (2014)
mohla to být super pohádka, který bych dala 5 hvězdiček, kdyby tam nebyla zkopírovaná půlka filmu 101 dalmatinů a Nicole Kidman, která celej film hrozně zkaila. Ale vychovaný a slušný Paddington se mi moc líbil, hned bych si ho pořídila domu i s červeným kloboučkem :)
Billy Elliot (2000)
začátek se mi vůbec nelíbil a film jsem vypla, pak jsem si ale přečetla pář komentářů, kvůli kterejm jsem filmu dala ještě jednu šanci. a dobře jsem udělala, pohltilo mě to, potěšilo a na závěr jsem i měla slzu v oku
Equilibrium (2002)
skvělý, úžasný, báječný, mrazivý. ale proč se tam probůh tolik střílí? jakmile by čtvrtka filmu nebyla střílečka hned by to u mě mělo 5 hvězdiček
Sekretárka (2002)
Obsah, téma a zaměření filmu za mě prostě ne, ne, ne a NE. Proč nějakej nevyrovnanej chlap má potřebu si dokazovat svojí fyzickou sílu (a duševní slabost) a fyzicky trestat ženy??!! FUJ
Sirota (2009)
velmi kvalitní drama, ktereý ve mě vyvolávalo takovou spoustu emocí, dokonalost!!
Prežijú len milenci (2013)
hustý, zvláštní, zajímavý. nepamatuju si že bych za posledních několik let viděla něco tak zvláštního, zajímavýho, něco co mě pohltí a dostane, na co budu s takovym zájmem koukat. sice jsem tam nenašla žádný hororový prvky, ale to vůbec nevadí, tenhle kousek jednoznačně doporučuju!!
Divoká krása (2007)
dokonalá ukázka histerie, manipulace a insestu, skvěle vybarvené postavy. velká škoda že se děj pořádně rozjede až po druhý polovině
Chlapi chcú len jedno (2004)
otec, otec, otec. krásná ukázka toho jak rodiče ovlivnují a můžou zničit život svýho dítěte. škoda že víc než první půlka filmu je tak nezáživná, určitě by to šlo zpracovat mnohem líp
Magnólia (1999)
často jsem se v ději ztrácela....