Recenzie (146)
Posledný škótsky kráľ (2006)
Marně si lamu hlavu, proc vzit tak silny motiv, skutecny pribeh strujce jedne z nejvetsich africkych krutovlad, a natocit jen prumernou frasku typu nic proti nicemu. Takto promarnena sance...SKODA. ( jeste detail: ten mladicek dokturek je opravdu priserny, jak den a noc , doslova, v porovnani s Whitakerem!)
Pani pomsta (2005)
Trilogie tématu pomsty byla celkem zdařile završena :-) Jsem zvědav, co si na nás Park přichystá příště, snad nesejde z cesty. Jen tak dál. PS: Old boy má u mě přece jen o chloupek víc...
Zodiac (2007)
Po Úkrytu další krok vedle. Davide, tohle ať si točí někdo jiný. My, co s tebou vyrůstali od reklam a klipů, přes Vetřelce, Sedm a Fight club, nějaká tříhodinová detektivka neuspokojí.
Smrtiaca liečba (1996)
Po výborném začátku trošku mdlý střed filmu až po nehoráznou slátaninu na konci. Toť můj dojem. Například výborná atmosféra scény s cetou do podzemí těžce koresponduje s "pouhým" nálezem houmlesáků, kteří, nechápu, mají být divákovi nějakým způsobem sympatičtí či vzbuzovat v něm lítost. OK, ale během dalších pěti minut zase zmizí ze scény po přestřelce s FBI...Slátaninka, o dějových zvratech na konci nemluvě (paralýza neparalýza, ochrnutý bratr Jessicy po nehodě, Hughovo dilema...)
X-Men (2000)
Jedna * za Mystique, druhá za Magneta, třetí za pana Profesora a čtvrtá tomu, co to všechno dal do kupy. Příjemná podívaná.
Zločinné úmysly (2001) (seriál)
Gile Grisome, kam se hrabeš, i se svým platem nejlépe placené seriálové postavy dnešních dnů, na detektiva Gorena. To je mozkovna.