Recenzie (44)
Duna: Časť druhá (2024)
Jako, jo, super to je, remeslo odvedeny dobre, vizual skvelej. Ale kdo vyrost na lynchovo dune, bude pro nej dycky number one… jinak skoda, ze to nema zadnou zapamatovatelnou skladbu. Soubdtrack nicm moc. TOTO bylo super u lynche. Ale urcite navsteva kina neni pocit jak tenkrat lidi kdyz sli ma star wars, jak tu nekdo psal, takovej wow efekt to uecite nebyl. To byl spise interstellar. Dost originalni pocin a wow efekt 21. Sroleti. Tuta duna ne. Ale luxusni dilo to je, to dozajista. jo a brolin a bardem si uz spolu zahrali v zemi pro stary :)
Duna (1984)
Tuta duna je srdcovka, nechapu jak to muze bejt tak malo ceneny a ze to byl kdysi propadak… ten celkovy vizual a bizarnost harkošů je skvele vytvorena. Navic, super zapamantovatelna hudba, lachlan twin peaks, picard z enteprise a mladej stinky, to je proste top notch! Duna nova, villenuea je skvela tez, ale neni tam zadna zapamatovatejla hudba, vizual je skvely, remeslo odveden sobre, ale proste nejak tomu chybel duch… asi kdo vyrost na lynchovo duně, uz to nicim neprebije
Autá na cestách - Ťahače (2022) (epizóda)
Musím dát pět, protože tohle mělo totální drive. A pak ještě zjistíte, že je soundtrack a můžete si ten nášlap vychutnávat znovu a znovu...! Defacto je to jen videoklip, kterej se kurňa poved! Speakers on loud!!!
The Orville - Budúcnosť neznáma (2022) (epizóda)
naprosto nádherná epizoda, krerá to pěkně ukončila. Dojemné, klidné a trochu jak ve first contact, taky ukazující, co v je v budoucnu "platidlem" a co ty **ndy co drží bohatvství světa brání zbytku planety se povznsét na vyšší úroven bytí... oni to vědí a za každou cenu se toho nechtěj vzdát, leč se jejich konec snad blíží...
Top Gun: Maverick (2022)
Tak jsem video 2 a pak teprv si znova pustil 1. Prislo mi to super a opravdu dvojka je nadherna pocta a zaroven remeslna. Poctiva filmarina v dnwsni dobe
Star Trek: Neznáme svety - The Elysian Kingdom (2022) (epizóda)
jako jo, vlastně to bylo postupně příjemnější a příjemnější až docela dojemný a vastně i zábavný... a zajímavý rozloučení s případem, kterej neměl moc šanci se jinak vyrealizovat do vytracena... takže super
Star Trek: Neznáme svety - Lift Us Where Suffering Cannot Reach (2022) (epizóda)
No moc hezký, opět. Nechávám si 5 hvězdu na poslední epky, esi tam nebude něco mystického vesmírného, ale jinak je to prostě paráda.
Star Trek: Neznáme svety - Memento Mori (2022) (epizóda)
masakr, dobře se nám to rozjelo... a konečně jsme viděli opět black hole á la interstellar. mooc pěkný.
Star Trek: Neznáme svety - Children of the Comet (2022) (epizóda)
luxuus, konečně... pohodový, pomalý děj... to nové slow tempo mám rád... startrek se vrátil...
Star Trek: Picard - Monsters (2022) (epizóda)
doprdele, co je? to fakt už je dnešní doba tak dutá a konzumní, že budem žrát konzumní brambory???!!! Cgápu, že se v Holláči všichní zcvokli, tak to jinak nejde, ale todle nejsou herci, co před 20 lety dělali TNG éru... todle je prostě jak s tím Baltarem z BSG. Je to on, ale hraje v úplně něčem jiným... a to je smutný :( Nuda a výplň. 6-8-10 dílný série á la True Detective / fargo miluju, ale v každým díle se dělo kurňa něco, tady se děje kurňa nic.