Recenzie (347)
Stopár (1986)
Tohle a Smrt stopařek vás poučí nebrat stopaře! :) Rutger Hauer je ďábel v ďábelskym filmu. „Řekni dvě slova: Chci zemřít!“
Divotvorný hrniec (1968)
Musíme přihlédnout na dobu vzniku. Kouzelné melodie, taneční kreace (hlavně Fred Astaire) a stepařské kousky.
Moulin Rouge (2001)
Je to divně dobrý. Tolik hudebních čísel, vtipných vsuvek. Nejvíc jsem se bavil u novomanželského tanečního čísla Jima Broadbenta.
Koža, v ktorej žijem (2011)
Almodovar má svůj styl filmu. Ani mě nenudil, ale ani mě nenadchl. Banderas tu hraje velkýho magora (jak se to vezme) a ani trochu mu to nezávidím. Slušný průměr.
Invaze zlodějů těl (1978)
Zahrádkářská romanťárna :) Na tu dobu velmi vyvedené efekty a rozpracovaný děj. A konec mě fakt zaskočil.
American Crime Story - Versace (2018) (séria)
Ze začátku jsem měl obavy pokračovat v dalších dílech, protože tam těch homosexuálů bylo na mě až moc. Ale vydržel jsem to a nelituji. Darren Criss (Zlatý glóbus) podává excelentní výkon a sekundují mu známí herci z mého oblíbeného American Horror Story. A za mě musím vyzdvihnout pěknou Penelope Cruz.
Lov (2020)
Bavil jsem se od začátku do konce. Super zvraty, černý humor a myslím si, že hlavní hrdinka Kuliš byla určitě Rambova žákyně :)
Neviditeľný (2020)
„Budu vždy s tebou“. Universal monsters znovu ožívají a dávají tomu pěkný grády. Originál z roku 1933 se řadí mezi ty lepší Universal horory a tohle je důstojný remake. Ikdyž Elisabeth Moss nepatří mezi top krasavice, tak přesto předvedla výborný herecký výkon. A o super efektech nemluvě.
Hotel Transylvánia (2012)
„Promiňte, ale jedná z vašich agentur je velice nevychovaná, sežrala mi moji švagrovou.“
Čínsky syndróm (1979)
On to je jako fakt dobrý thriller. Další výborná role pro Jacka Lemmona, který se jí zhostil znamenitě. Sekunduje mu stále pěkná Jane Fondová. Příběh který by se mohl stát realitou.