Recenzie (31)
Dark (2017) (seriál)
Tohle už není seriál pro každého, kdo sedne k TV. Tohle už je spíše umění pro gurmány.
Muž z Vysokého zámku - Fire from the Gods (2019) (epizóda)
Takhle mě dlouho nikdo nenasral.
Muž z Vysokého zámku (2015) (seriál)
Úžasný seriál, ale tvůrci se koncem rozhodli nasrat všem fanouškům do xichtu!
Tempos (2020)
Dokundamentů o cikánech mám už dost.
Shazam! (2019)
Celý film táhne spíše humor.
Mandalorián (2019) (seriál)
This is the way.
1917 (2019)
Super film! Iluze nepřetržitého záběru je dechberoucí a pohlcujíci.
Terminátor 2: Deň zúčtovania (1991)
Podle mě nejlepší sci-fi akčňák všech dob.
Vtedy v Hollywoode (2019)
Finále luxusní a strašně moc bosých nohou.
Premiér (2019) (seriál)
Méně trapné než sledovat tento pořad je honit si navzájem čůráky na baru s kámošema.