Recenzie (183)
Tři srdce (2007) (TV film)
Pokud je tohle typická vánoční pohádka, tak to potom Fucking Christmass
Tri životy (2007) (TV film)
Mám Strach, co přijde po tomhle......
Všade samé zvončeky (1996)
Možná si o mě budete myslet, že jsem idiot, ale mě se to líbilo maximálně. Jak už řekl monolog, vztahy otce a syna jsou ve filmu velice důležité, a tady mě to i docela dojalo. Schwarzík mi tu vůbec nevadil a Sinbad mi přišel skvělý. Když se na to díváte o Vánocích, přidá vám to k hodnocení min. 20%. Jednoduše skvělá vánoční komedie.
Kráľ komédie (1982)
S dvojkou Scorsese- De Niro prostě nemůžete šlápnout vedle. Film má sice pár hluchých míst, ale má skvělý námět a jako celek je výborný.
Pretty Woman (1990)
Jistě, není to žádná intelektuální bomba, ale tenkrát byl ještě Richard sympaták, Julia zajímavá a Marshall uměl režírovat. A filmy jako tenhle člověk může vidět stokrát.
Moja krásna čarodejnica (2005)
Mám rád Nicole i WIlla, ale scénář je nudný, a nezachrání to ani nápaditá režie Nory Ephron.
Láska cez internet (1998)
Úžasně pohodový fim. Jako vždy skvělí Hanks, Meg a Kinnear, dobrý scénář a skvělá režie Nory Ephron. Jedna z nejlepších romantických komedií.
King Kong (2005)
Když si chceš splnit dětský sen, tak si naskriptuj opici do Pána prstenů, tlusťochu.
Pán prsteňov: Návrat kráľa (2003)
Nudná nastavovaná kaše. 2 * za úžasné efekty a za postavu Gluma.
Priatelia (1994) (seriál)
Nelze jinak, sitcom sitcomů, seriál seriálů.