Recenzie (3 102)
Veľmi nebezpečné známosti (1999)
Karty jsou rozdány naprosto jasně, jde o to kdo má více es v rukávu.
Beverly Hills 90210 (1990) (seriál)
Je fakt, že na utváření mé pubertální duše se Beverly podílelo :)
Nožnicovoruký Edward (1990)
Nejpohádkovější Burton. Pocit křivdy, který tíží Edwarda v novém světě, na mě dopadne vždy.
Městem chodí Mikuláš (1992) (TV film)
Snímek v podstatě bez děje, pouze sledujeme výsek z více či méně tragických osudů jednotlivých postav. Deštivé, tmavé, napjaté, místy nepříjemné - pochmurné a strašidelné, i když s jakýmsi pseudohappyendem.
Tmavomodrý svět (2001)
V podstatě jsem se chvílemi rozplýval nad tím, že nepoznávám český film. Film o českých pilotech a nevděčnosti osudu. Klidně by zde sedla i delší stopáž a větší vykreslení postav, ale to už jen rýpu.
Kráska v nesnázích (2006)
Po druhém zhlédnutí už dávám pět, ten film se mi líbí a pouští se do odvážných a originálních scén, aniž by někde klopýtl. Jednotlivé postavy jsou krásně vykresleny a zastoupeny nejlepšími herci.
Samotári (2000)
Proplouváme životem jako bublliny, někoho mineme, s někým splyneme. Poslední zhlédnutí 3/2022.
Knoflíkáři (1997)
Film výrazně přesahuje českou tvorbu, provázanost příběhů je spletena mistrovsky. Hudba se bude líbit i lehce náročnějším.
Na samotě u lesa (1976)
Díky Kemrovi nikdo neví, zda blechy psí na člověka jdou či ne. Samozřejmě, že ano. Skvěle vybarvená tragikomedie, zde není co vytknout. Scéna Smoljaka ve mlýně je kultovní. Poslední zhlédnutí 5/2024.
Neuveriteľný deň (1993)
Láska opět vítězí. Důkaz toho, že každý den se dá prožít jakkoliv, ráno je to na nás.