Recenzie (3 101)
Špina (2017)
Na československé poměry nadprůměrné herecké výkony a precizně natočená "teen" deprese v exteriérech Bratislavy. Zasloužené nominace a ocenění.
Musíme zabiť Gunthera (2017)
Rozjezd skvělý s adekvátní mírou nadsázky a humoru, postupně však snímek hodně ochabuje a Arnie přichází až příliš pozdě. Ale jako satira reality shows dokonalé.
25. Český lev (2018) (relácia)
Příjemný večer pohřbil dojem novodobých kejklířů a komediantů, že někdo je zvědavý na jejich politický názor. Stejně jako mě nezajímá, koho volí pekař v naší ulici, mě nezajímá, koho chce za prezidenta ta a ta herečka. Chci pouze dobré rohlíky a dobré herecké výkony. Adela profesionální.
Dagon (2001)
Velká škoda amatérského zpracování, mystika okolo boha Dagona je velmi zajímavá a zasloužila by si profesionálnější přístup.
Quillerovo memorandum (1966)
Kriminální zápletka i milostná linie vyznívají absolutně do ztracena a nezachrání to ani filmové hvězdy své doby. Nejzajímavějším atributem snímku tak zůstává jeho název.
Saw VI (2009)
Mírné zlepšení oproti pátému dílu s hodně krvavými gore scénami.
Toto je náš svet (2016)
Sympatická utopie se skvělým Viggem, která decentně ukazuje nevýhody, ale i výhody moderní společnosti. Natočeno pro široké masy.
Pobrežná hliadka (2017)
Komentář nemá smysl, kdo viděl, ví. Hvězda za závěrečné titulky a jednu chytrou větu.
Kniha prežitia (2010)
Akční postapo se snaží tvářit jako filozofické veledílo. Nepůsobilo to na mě úplně špatně, záporák v podání Oldmana je výborný a spoustu situací si ve filmu užijete, ale stále to v účinku na průměrně přemýšlivého diváka hodně zaostává.
Muž vo vlaku (2018)
Po dlouhé době vyloženě utrpení na velkém plátně, atmosferické akční Neesonovky jsou už dávno za námi a Cizinec ve vlaku je již vyčpělou slátaninou. Cinemax Bratislava.