Recenzie (155)
Endgame: Blueprint for Global Enslavement (2007)
Myslím, že je v tom naprostá většina pravda a protože se jedná hlavně o utajované problematiky, které jsou jak se zdá, cenzurovány, je jen a jen dobře, že takové "dokumenty" vznikají a že je lidi se zájmem shlédnou, třeba i přesto, že s tím co je v těch filmech uvedeno, nesouhlasí. zdarma ho můžete shlédnout on-line na www.youtube.com nebo na www.video.google.com
Erupce vášně (2009)
Když se nějaký film po se re, je to běžná věc. Když se ale nějaký opravdu povede! Je to paráda :-)
eXistenZ (1999)
Hodně, hodně, HODNĚ LSD! Prvních 40 minut jsem to chtěl vážně vypnout. Nemám nervy říkat si každou minutu WTF?! Ale když si zvyknete na zbraně z kostí střílející lidské zuby, biologické herní konzole vypadající jako něco fakt divnýho ze sexshopu, co se připojuje tenkým střevem do řitního otvoru nastřeleného do páteře, můžete uvidět skvělý nápad, ale v kulisách a kostýmech jako vystřižených ze středoškolského dramaťáku. 3 hvězdy z 5ti. Mrknu na to ještě jednou s heroinem v kapačce.
Expendables: Nezničiteľní (2010)
Narozdíl od posledního (a doufejme že opravdu POSLEDNÍHO) Ramba, jsou Expendables koukatelní, přiměřeně realističtí a dost zábavní. Navíc ta kombinace největších es akčních filmů vyšla výborně a všechno to krásně odsýpá.
Expresná zásielka (2012)
Prvoplánové, od začátku předvídatelné, nijak originální... Přišlo mi to jako cyklistický Ong-Bak, kde je akorát muay tahi vyměněno za pedály. Ale stejně tak Ong-Bak má divácký úspěch, protože je to svižná akce. Za mě 4*. Tři jsou za film samotný, a ta jedna * je za to, že mě film dokázal inspirovat, a já zas po dlouhé době drandím ulice na kole. A to je věc, na kterou se buď zapomíná, anebo ve filmu chybí - že by nás to koukání mohlo obohatit i v reálném životě.
Farma: Továrna na smrt (2009) (TV film)
ale no tak děcka :) To není nic výjmečného. Já osobně jsem pracoval v roce 09-10 v zemědělském družstvě, byl jsem v kontaktu s lidmi z jiných farem a podniků, a tohle zacházení je BOHUŽEL úplně běžné téměř všude i v čr. Je pěkné, že se někdo podívá na takový dokument z USA, zapláče si, zanadává, ale už ho jaksi nevzrušuje, že to samé se děje za jeho městem nebo v jeho vesnici....
Fotograf (2015)
oddechovka k žehlení, která člověku nic nedá ani nevezme
Gepardí muž (2008) (TV film)
Tak to je mazéééc! Už jsem několikrát slyšel nebo četl o lidech, kteří opravdu dokázali žít s různými divokými zvířaty, ale tohle je první podrobně zdokumentovaný případ. Takže... tenhle film ve mě zase po mnoha letech probudil touhu odejít někam do pralesa :)
Gran Torino (2008)
Nenávidět by se mělo tak, jak to Clint zahrál: nenávidět tak moc, až budete milovat...
Gróf Monte Christo (1998) (seriál)
Už nevím, kdy jsem to hodnotil svými 5ti hvězdami, ale teď jsem to viděl asi po deseti letech znova, a musím si stát za každou hvězdou. Což je úžasné. Pořád mě baví ten nádherný vizuál, slvaný příběh krásně načechraný a uhlazený, a Mercedes je pořád kočka :D Když vezmu v potaz ty různé americké zpizděné verze, přidávám šestou hvězdu. Udělal jsem si filmový večer, a pustil si všechny díly za sebou. A byla to opravdová kulturní strava, žádný popcornový výplach, a ještě den dva jsem o tom všem musel přemýšlet. Chtěl jsem na to pořád vzpomínat - na ten příběh i na jeh stvárnění. A to už jsem to viděl asi 3x nebo 4x v minulosti.