Recenzie (155)
Hodina tance a lásky (2003) (TV film)
Boris Rösner, kterého jinak jako herce nemám příliš rád, byl v roli nacistického důstojníka naprosto věrohodný.
How Do You Want Me? (1998) (seriál)
Dylan Moran je prostě BOREC všech borců! To co tu předvádí je srovnatelné jenom s Black Books.
Hrob světlušek (1988)
Úplně nejvíc nejsmutnější film, který jsem kdy viděl. Od začátku víte, jak to skončí, a na konci stejně brečíte.
Chad Vader (2006) (seriál)
Já jsem se s tímhle počinem setkal při studiu angličtiny, a jako takový je to seriál výborný.
Inferno (2016)
Miluju Šifru mistra Leonarda. Na ten film čumím pořád dokola, a pořád mě baví. Inferno si ještě jednou možná pustím. Četl jsem knížku, a jsem rád, že jsem to viděl na plátně. Ptám se proč Inferno ani Andělé a démoni nemají pro mě tu správnou mystickou konspirační atmosféru Šifry. Anděly a démony si ani nepamatuju - netuším o čem to bylo. Možná je to tím, že mi bylo úplně u prdele, jestli lidstvo vychcípá na výbuch nebo na mor. Ale v Šifře mě baví sledovat, jestli se provalí největší podvod a manipulace naší civilizace, který přímo ovlivňuje naše dějiny i naši budoucnost. Tam hrozí ta konfrontace celého lidstva s odhalenou pravdou. Když všichni umřou, konfontovat se nebude nikdo = nuda. Jináč je to nevkusná hudební vykrádačka sebe sama. Nutno přiznat, že všechny filmy s Robertem Landgonem jsou skvělými poutači na městskou turistiku. Nejvíc mě mrzí, že Inferno NENÍ o Infernu. Že ono umění a symbolika je jenom vodítko v pozadí trapné hrozby zničení lidstva z filmů 80. let.
Iron Sky (2012)
Dal jsem tomu sice 4 hvězdy, ale jedna * je jen za to, že jsem se toho filmu po tolika letech odkladů dočkal, druhá hvězda je za mou slabost pro tuto tématiku (jakkoliv zpracovanou), a zbývající 2* jsou za samotný film. Na Iron Sky jsem se opravdu těšil. A čekal jsem podstatně něco jiného. Sice jsem od začátku nevěřil, že by mohlo zařazení mezi komedie fungovat, ale taky jsem nevěřil, že by to autoři nechali takhle propadnout....
Jak nežít svůj život (2007) (seriál)
není to obyčejný rádoby ftipný seriál, na jaké sme v posledních 20 letech zvyklí. Některé scény, nápady a hlášky jsou opravdu brutálně vtipné, že se opravdu svíjíte v křečích smíchu. Vztah Dona s Eddiem je skvělou asociací na vztah Bernarda s Maniem v Black Books.
Jeden a pol policajta (1993)
trapas. filmy, jako je tento spadají do kategorie Ž....
Jeruzalém: Brána do pekel (2015)
Pro kurva zavřely brány města, když ty bestie umí lítat??????? :D Ale jinak jsem rád, že jsem to viděl.
Ježíš mě miluje (2012)
Jeden z mála filmů, kterej mě fakt BAVIL. Vyloženě jsem se u každého střihu těšil, co si to zase tvůrci vymyslí, a většinou jsem dostal originální, vtipnou, nebo úplně nečekanou scénu. Ke shlédnutí s SK titulky zde https://www.youtube.com/watch?v=HmyYpCLbT0Q