Recenzie (51)
Šiesty prápor (2005)
Titulek možná až moc přehnaný, ale při akčních scénách se určitě nudit nebudete. Pokud se ale nezajímáte o válčenou tematiku bude se Vám 133 minutový film zdát trošku roztahaný, ale co byste také chtěli když je potřeba přeplížit několik mil stepy a dobít zajatecký tábor plný Japonců!
Náš vodca (2008)
Vynikající film ukazující na současné mládeži a společnosti vratkou lávku masového fanatismu, kdy se studenti začnou pod vedením charismatického učitele chovat nezvladatelně a fanaticky. Nejlepší je scéna kdy studenti dupou ve stejném rytmu a ruší hodinu Rainerova soka... Doporučuji shlédnout zvláště máte-li o tuto problematiku zájem či se zabíváte psychologií! Atmosféru filmu podtrhuje ještě to, že byl natočen podle skutečné události!
Výplata (2003)
Podle mého skvělý film. Ben Affleck předvedl velmi kvalitní výkon jak ve vážných tak v akčních scénách, stejně tak moje oblíbená akční herečka Uma Thurman. Geniální vývoj děje pomocí prkotin z obálky a na druhé straně monstrózní přístroj, který umí předpodvědět budoucnost vytváří velmi napínavou atmosféru filmu, u kterého se určitě nudit nebudete. Bohužel musím říct, že se mi nelíbila až přílišná neohrabanost FBI při "vyšetřování", kdy nechali Jenningse utéct při požárním poplachu.
Afrika aneb Češi mezi lidožravci (2004) (divadelný záznam)
Všimly jste si, co se letos urodilo jmelí? My na to chodíme se synem.. Toto cimrmanovské dílko jsem měl tu možnost vidět na živo, bohužel je zde tvrdá realita, že v divadle se tomu tak nezasmějete, kord když máte již hru poslechnutou xxkrát na CD :D ale jinak naprosto geniální dílko
Garth Marenghi: Nemocnice na kraji světa (2004) (seriál)
Potrhlá hororová parodie s klasickým britským situačním i slovním humorem. Chvilku vám potrvá než pochopíte kdo je vůbec Garth Marenghi a Dean Learner .... ale to si můžete usnadnit přečtením několika článků na Wikipedii, prakticky je to taková slabší forma českého Cimrmana :) V každé epizodě se řeší, jak sám Garth říká, určité téma, jehož vyznění je nakonec naprosto jasné (nesnášenlivost ke skotům, telekineze... atd.). Sitcom má opravdu zvláští formu a já jsem po prvním shlédnutí, když jsem o věcech kolem Garth Marenghiho nevěděl nic, uvěřil, že takový autor opravdu existuje :D Google mě ale nakonec vyvedl z omylu a nyní jsem moc rád, že jsem na tento seriál narazil. Jinak upozrňuji milovníky precisní kamery, že v tomto sitcomu, který má vypadat jako z 80. let se jí nedočkáte a místy jsou i velmi zajímavé střihy a chyby (postavení herců nebo rekvizit... atd.). Na závěr ještě musím ocenit skvělý výbuch jednoho voodoo človíčka hned v první epizodě :D
Vrchní, prchni! (1980)
Česká klasika od Smoljaka a Svěráka. Nejlepší scénou je určitě honička lázeňským městem. Při situacích v jakých Josef Abrhám kasíruje hosty zatrnulo i mě, protože v dnešní době by asi místo policie dostal hned po čuně. Určitě doporučuju shlédnout alespoň jednou denně :D
Karu Süda - Medvedie srdce (2001)
Sledoval jsem to v telce s prarodiči a bylo to docela dobré, krásná příroda, trošku napětí a psychologie :)
Bílá nemoc (1937)
Další skvělý film podle Čapkova varujícího díla, naprosto vystihuje jeho myšlenky a jeho shlédnutí ať už v rámci "povinné četby" či nikoliv stojí za to!
Krakatit (1948)
Skvělý film s naprosto geniální hudbou a kamerou. FIlm naprosto vystihuje Čapkovi myšlenky a jako černobílý působí v současné době ještě přesvědčivěji!
Teletubbies (1997) (seriál)
Strašný tohle je seriál pro důchodce :D