Obľúbené filmy (10)
Mŕtvy muž (1995)
Pí (1998)
Votrelec (1979)
Sedem (1995)
Doposud nepřekonaný thriller, který stále bere dech. Nadčasové ztvárnění hrůzy spojené s temným poselstvím je opravdu výborné.
[Rec] 2 (2009)
První díl mne minul, ale i přesto na mne toto dílo zapůsobilo velmi překvapivě. Výborně zvládnuté zombie téma + propojení příběhů z kamer a absolutní temnota zaručují příjemný zážitek.
Brutálna Nikita (1990)
Terminátor 2: Deň zúčtovania (1991)
Akira (1988)
Voľný pád (1993)
Jen málo který film mne tak oslovil, že si ho dokážu denně vybavit a poukázat na jeho nadčasové poselství. Věřím, že někomu kdo žije v krásné zapadlé vesničce tak ho tolik snímek nenadchne, ale kdo si užívá kouzla jižní spojky a perifériích slavné Prahy tak musí jen kývat hlavou a schovat svůj kufřík krásně pod sedadlo.