Obľúbené filmy (10)
Dracula (1992)
Nejlepší film o lásce co jsem kdy viděl.
Posledný skaut (1991)
Tolik cool hlášek v jednom filmu se snad nedá překonat :-)
Pulp Fiction: Historky z podsvetia (1994)
Já nevím.... je to jeden obrovský filmový orgasmus. Takhle se rodí kult!
Legenda o vášni (1994)
Film o zničující síle lásky....nádhera
Deviata brána (1999)
Naprosto úžasná režie Romana Polanského a úchvatný (jako vždy) Johnny Depp,
Vtedy na Západe (1968)
Téměř hmatatelná atmosvéra, překrásná Claudia Cardinale, ten nejlepší zaporák co jsem viděl...tohle jsou jenom zlomky toho proč ten film zbožňuju. 101%
Psi (1992)
Tak tomuhle říkám podařený nímek, herecké obsazeni na jedničku, snenář paráda, tolik cool hlášek,že se to nedá ani spočítat a to všechno natočeno v 1992 roce!!! No co my máme Nahotu na prodej, Poláci mají Psy. :-D
Piráti na vlnách (2009)
Tak přesně takový humor já mám rád a k tomu skvělé herecké osazení. Už dlouho jsem se tak dobře nebavil.
Sedem (1995)
Film, který vás ubíjí svojí depresivní atmosvérou (chčije a chčije). Do shlédnutí sedmičky (někdy v roce 1996-7) jsem považoval Brada Pitta za přiblblého krasavečka, který neumí hrát, můj bože, jak jsem se mýlil...
Láska nebeská (2003)
Naprosto skvělé herecké obsazení, samozdřejmě nejlepší za všech je můj oblíbenec Bill Nighy... a btw. dokonce ani Hugh Grant mi v tomhle snímku nevadí. 4 a půl