Recenzie (124)
Prepadnutie v Pacifiku (1992)
Jeden z nejlepších Segalových filmů.
Môj týždeň s Marilyn (2011)
Michelle Williams v porovnání se skutečnou Marilyn vypadá jako ošklivé kačátko, ale role sjeté polo debilky ji docela sedla. V paměti utkví taky výkon Branaghana, ale tím to tak hasne. Příběh prostoučký, bez výrazných zvratů nebo překvapení.
1911: Pád poslednej ríše (2011)
Bez hlubších znalostí tématu jde o dost zmatenou podívanou. Jinak nemám moc námitek,po řemeslné stránce se film může bez problémů rovnat západním velkofilmům. Patos k filmům tohohle typu patří, podobně jako propaganda, která se taky dá překousnout.
Tintinove dobrodružstvá (2011)
Za největší klad považuji, kromě úžasné animace, že se Spielbergovi podařilo zachytit atmosféru Hergého komiksů a vznikla tak jedna z nejlepších adaptací komiksu vůbec. Za mě plný počet.
Californication - Orgie v Kalifornii (2007) (seriál)
První tři série geniální neotřelá zábava, čtvrtá série o dost slabší a pátá je naprosto o ničem. Co se týká šesté série, tak je to zatím skoro stejné utrpení jako pátá. Ukončete to už, prosím!
Vojna bohov (2011)
Takovou kombinaci nelogických situací, hloupých dialogů a klišé jsem už dlouho neviděl. Jediné pozitivum vidím ve vizuálním zpracování a bojových scénách, ovšem ale jenom těch, kdy se do boje vloží bozi. Perlička na závěr - jedna z hlavních postav, Panenská věštkyně, která musí zůstat pannou, aby její věštby fungovaly, si to s Theseem rozdá asi po půl hodině filmu.
Báječná léta pod psa (1997)
Do téhle doby může vlastní dítě přivést jenom šílenec.
Spanilá jazda (1963)
Úplně zcestné vylíčení husitství, Prokopa Holého a vlastně všeho. Navíc zoufale nudně natočené. Jednu hvězdičku za kostýmy.
Johnny Mad Dog (2008)
Silný film, zobrazující věci, které se "civilizovanému" světu zdají nemožné.
Nestyda (2008)
Už mě opravdu ukrutně nebaví tyhle Hřebejkovy smutně vtipné momentky života v Čechách.