Obľúbené seriály (10)
Nemocnica na okraji mesta (1977)
Chalupári (1975)
Jednoznačně nejlepší je sedmý díl: Romeo z autobusu. To je král všech dílů všech českých seriálů. Je tam všechno: jedinečný humor, dojetí, naprostá pohoda, krása naší vlasti, dívčí půvab, nádherná hudba, když se někdo rozčílí, tak jenom na oko a nakonec se to stejně obrátí ve vtip, perfektní herecké tak nenucené a přirozené výkony, že člověk opravdu vidí 100 % vesničany a drží jim palce proti nástrahám velkoměsta.
Návštěvníci (1983)
Dobrodružstvá kriminalistiky (1989)
Chlapci a chlapi (1988)
Byl jednou jeden dům (1974)
Slavné historky zbojnické (1985)
My všichni školou povinní (1984)
Žena za pultom (1977)
Vzorný příklad socialistického hospodářství velkoprodejna Pramen a osudy jeho zaměstnanců měsíc po měsíci. Objevila se zde velká část tehldejší herecké elity. I současný radarový aktivista Lábus si zde s chutí vystřihl roličku popleteného zákazníka. Švorcová střídá lepší momenty s horšími. Povětšinou se mi líbila ve scénách z rodinného života. Jako prodavačka nic moc, ale první setkání s Haničincem bylo prostě skvělé. Moc se mi nelíbila Boušková v roli hyperaktivní svazačky. Všichni ostatní hrají výborně: Menšík, Hanzlík, Řehoř, mladý Potměšil... Nejpovedenější je čtvrtý díl. Hlavně Stella Zázvorková v roli matky uťáplé prodavačky: „Vyražte ty dveře!! Já to platim.“
Malý pitaval z velkého města (1982)
Seriál je plný humoru. Jirka Krampol mě vždycky dostane.