Recenzie (68)
O život (2007)
Další česká číčovina bez smyslu.
Doktor od jazera hrochov (2010)
Cypovina jak vyšitá, škoda ťukat do klávesnice.
U mě dobrý (2008)
U tebe dobrý, ale u mě ne. Vždyť je to voničem, ani se to nedá přirovnat k průměrné české komedii.
Vratné lahve (2007)
Nuda nuda nuda, sorry, tenhleten styl mě neba...
Star Wars: Sila sa prebúdza (2015)
Miluju Star Wars, miluju vesmír a miluju diskuze o budoucnosti lidstva ve vesmíru, kolik jiných civilizací se kolem naší planety nachází. Comeback, který se JJ opravdu povedl, režisér, který filmy umí fakticky dobře natočit, aby bavily publikum každého věku.
Tomb Raider (2018)
Mě film hodně zklamal, v průběhu jsem brouzdal na mobilu, málo akce, napětí. Nejde postavit film jen na základě pěkné herečky, tohle byla fakt nuda a ten kdo tvrdí opak, by se měl podívat na staré Tomb Raidery s Angelinou Jolie a nebo rovnou zahrát hru, podle které se film inspiroval a poznat, jak je film moc mimo.
Hrdinovia ohňa (2017)
Výborný film, top klasa. Napětí je tak velké, že by se z něj daly nabíjet baterie do aut. Mám rád filmy, které jsou podle katastrofických událostí, celý štáb, herci natačeli tento film srdcem a to je to hlavní, co filmu typu tohoto potřebují.
Ja, zloduch 3 (2017)
Sračka... a my se pak divíme, že jsou děcka tak strašně vymytý a ovlivněný takovýma 3,14čovinama...
Blokoti (2018)
Mě film bavil, asi proto, že jsem student ve stejných letech a vím, jak moc je to super být studentem. Scénář nebyl zase tak hrozný, herecké obsazení zajímavé. John Cena mě fakt mile překvapil, jde vidět, že má hercovství v krvi. Klasická komedie.
Vetřelec: Nebeská bitva (2017)
Blbost, nemá cenu komentovat. Jenom těží na názvu výborné série, už za to by se měli tvůrci filmu stydět.