Posledné recenzie (40)
Duna: Časť druhá (2024)
Nemám slov. Absolutní masterpiece, epos. Tohle tu nebylo od LOTRa a já sem i den po projekci rozebranej na šroubky. Tohle vás pohltí a už nepustí. Když si uvědomim, co na Paula čeká dál, mám na krajíčku, až tak si mě ten film vzal. Tohle je událost ne desetiletí, tohle je událost čtvrtstoletí.
Outlast (2023) (relácia)
Čekal jsem víc. Nejvíc mě bavily první dvě epizody, kdy se ještě pořad zaměřoval doopravdy na přežití a činnost s tím spojenou. S postupem času už to byla jen sociální hra a hádka za hádkou… a to už jsme viděli v xy reality shows. Tudíž se z Outlastu stalo přesně to, čím se původně chtěl odlišit. Jinak k výsledku bych řekl asi jen to, že tým který si stěžoval na to, že k nim měl být vesmír nakloněn nakonec karma dohnala a zvítězila poctivost a spravedlnost. Jestli to bylo nahrané? To je dost možné, ale pídit se po tom nebudu.
Survivor Česko & Slovensko - Season 2 (2023) (séria)
Je to lepší, než první série, jsou tam o trochu sympatičtější soutěžící, ale stejně je to pořád žalostně málo. Nejhorší je, že ona by to v klidu mohla být pohodová tříhvězda, ale tvůrci se furt sami střílej do vlastní nohy. Chybné grafiky, zmatené střihy, neskutečně, ale neskutečně dlouhej průběh kmenové rady a samotného hlasování… No, oproti první řadě je posun aspoň to, že po prvních pár dílech nejsem znechucen a jsem odhodlán dál sledovat, tak uvidíme…