Obľúbené seriály (8)
Columbo (1971)
Monk (2002)
Ženatý so záväzkami (1987)
Síla rodu (1981)
Fresh Prince (1990)
Krok za krokom (1991)
Samý klišé ale mnohem mnohem lepší než třeba Přátelé. Al zase horší než Bundovic.
Samý klišé ale mnohem mnohem lepší než třeba Přátelé. Al zase horší než Bundovic.