Posledné recenzie (13)
Až na Měsíc (2020)
Jako by se tvůrci zfetovali nějakou halucinogenní žábou. Bohužel to nemá žádný děj, žádný příběh, není to ani veselé, ani smutné, ani dojemné, ani vtipné, nic se nedozvíte, nic si neodnesete, jen vás to naprosto nesnesitelně zmasakruje přiblblými songy, které tu nudu jen natahují. I děti, které snesou leccos, když je ve filmu alespoň jeden roztomilý plyšáček, tentokrát propadaly záchvatům hysterického smíchu.
Potvora (2016) (seriál)
Zprvu jsem jí moc nefandila - o něco vulgárnější Bridget Jones a její first world problems, zdálo se. Ale i když to nebylo zas tak úplně vedle, získávala si mě čím dál víc, odzbrojovala otevřeností, přesností řezu, dokonalým timingem. No a jak přišla druhá řada, bylo z toho plnohodnotné drama se vším všudy, a světe div se, pořád stejně skvěle stavěné. Dostala mě, potvora. Výborné herecké výkony všech, žádný upachtěný "herecký koncert" hvězd okresního formátu, ale moderní, civilní, uvěřitelné a neskutečně vtipné. Dojemné až k slzám, ale krutopřísně ostré zároveň.
Městečko Fortitude (2015) (seriál)
K žehlení nebo uklízení dobrý... Snažili se, nacpali tam toho moc najednou, ale napětí jaksi schází. Největším přínosem tohoto seriálu pro mě byl "objev", že Harry Treadaway (Mr. Mercedes) má dvojče.