Recenzie (11)
Bacha na balóny (2007)
Veselý asi jako syfilis.
Taxikáři (1983)
80. léta 20. století bylo jedno z nejděsivějších období lidských dějin a tenhle "film" to jen potvrzuje...
Vůně Kalahari (2008) (seriál)
Já upřímně nechápu vysoká hodnocení ostatních. Ten seriál je někde na úrovni "filmů" podle Rosamundy Pilcher - naprosto naivní děj, rádoby vtipné figurky, vše se v dobré obrátí, všichni jsou sluníčkoví a kdo ne, ten po zásahu té paní rázem zesluníčkovatí... Já nevěřil vlastním očím, co to na HBO běží, fakt jsem si to spletl s telenovelou někde na TV Barrandov.
Tučné babenky (2006)
Mocinki moc dobrej filmeček, plnej sympatickejch hezoučkejch lidiček, CMUK!
První krok (2009) (seriál)
Tak jedním slovem: ŠÍLENOST. Já jen doufám, že v Česku se nenajde žádná sebevražedná televize, která by tenhle klenot (narozdíl od bratrů Slováků) koupila...
Adaptácia (2002)
Fascinuje mě zařazení do žánru "Drama / Komedie". Může mi někdo vysvětlit, co na tom byla proboha "komedie"?
Digitální muž (1995)
No, tak tohle je opravdu dílo...
Jadro (2003)
Debilita tohohle snímku se dá směle srovnat i s takovými perlami, jako je třeba "Battlefield Earth: A Saga of the Year 3000". Co bude příště? Zalepěj Krakatou kanagomem? Přitáhnou Měsíc na režný niti? Zhasnou Slunce kyblíkem eskym?
Horečka pařížských ulic (2002)
Multikulti řachanda, to jsme se nasmáli!
Octopus (2000)
No... To byl nářez. "Máme tady čerstvé záběry z ruské družice" - a ponorka vyfocená z boku... "Jsou od nás zhruba dvacet kilometrů jižně na jihovýchod"... víc si z toho nepamatuju, upad jsem do kómatu.