Recenzie (538)
Pochovaný zaživa (2010)
Velké zklamání - velmi sterilní podívaná s nudným a předvídatelným (a hlavně nereálným) dějem - spousta zbytečných dialogů - hlavnímu hrdinovi v podstatě není proč "fandit" - hloupý konec.
Bez súcitu (2012)
Jednoduchoučký akční film ze S. Stallonem v hlavní roli - strohá zábava na jedno podívání, která nepřináší vůbec nic nového.
BlinkyTM (2011)
Takhle to dopadá, když se rodiče nevěnují výchově dětí a ty se pak stávají mladými rozmazlenými fakany - není třeba dodávat, že jsem od začátku fandil sympatickému robotovi - povedená, krátká taškařice.
Čierna labuť (2010)
Určitě velmi dobrý psychologický film - vynikající stvárnění hlavní postavy herečkou N.Portman - zajímavá a překvapivá pointa - ač se může zdát, že film zpracovává dost okrajové téma (baletní drama), tak si myslím, že svou kvalitou určitě zaujme téměř každého.
Čierny jastrab zostrelený (2001)
Vynikající zpracování moderní válečné vřavy - jednoduchý a předvídatelný příběh - malá propracovanost charakterů jednotlivých vojáků (je jich hodně a hodně z nich si ani člověk nezapamatuje) - film je velmi dlouhý a rozvláčný a jakmile se začně střílet, tak se s tím nepřestane až do konce - jasně agitační snímek.
24 hodin: Vykoupení (2008) (TV film)
Děj je zasazen do afrických lokací, což je dobré - jinak ve všem ostatním je to standartní 24 hodin seriál se všemi klady a zápory - prezidentkou tentokráte žena (příště to bude určitě asiat nebo marťan).
Luther (2010) (seriál)
Celý seriál stojí a padá na charismatické (přesto rozporuplné) hlavní postavě, kterou perfektně stvárnil I. Elba - jednotlivé případy jsou značně rozmanité a děj mnohdy spěje k nečekanému vyústění - zajímavé a sympatické jsou i některé vedlejší postavy - trochu zamrzí pár uměle vykonstruovaných (nebo nelogických) situací, které se "moc nepovedly" - nezbývá než si přát, aby vznikly i další série nebo film.
Hannibal (2013) (seriál)
Hodně psychologie, spousta dialogů, ale hlavně vynikajícím způsobem napsané a zahrané postavy - celý seriál jednoznačně táhne M. Mikkelsen, který postupně se všemi manipuluje jako s figurkami na šachovnici - zajímavé případy vražd a jejich brutálně nápadité zobrazení - již teď se těším na další sérii.
Transformers - Temná strana Mesiaca (2011)
Naprosto přeplácaná a hloupá sračka, která s prvním úspěšným Transformers filmem nemá moc společného - všechny postavy (i roboti) naprosto zhlouply - partnerka hlavního (a nadrženého) hrdiny vypadá věkem téměř na jeho matku - silácké amerikánské řeči a proslovy - vojáci v souboji s roboty působí jako neškodní komáři - hlavně už ne další podobný film.
James Bond: Thunderball (1965)
Další díl neohroženého a nezranitelného Jamese Bonda - tentokrát se bude ve velké míře odehrávat pod mořskou hladinou - ničím to jinak nevybočuje z řady.