Posledné recenzie (40)
Ima, ai ni jukimasu (2004)
jediny filmy, ktery me zatim dokazal rozbrecet...
Podfu(c)k (2000)
hodne silne 4 hvezdicky..skoro 5
Fontána (2006)
Film o lasce a smrti. Tak zvlastne pojate...tak krasne pojate tema. V tomhle filmu opravdu JE laska. Verite kazdy cit, kazdou emoci.Prenadhernou vizualni stranku podtrhuje mysticka hudba. Hlavni herci uchopili svoji roli tak dobre, ze opravdu chcete verit, aby existoval strom zivota...a misto xibalba..Druhy film, o kterym me mrzi, ze jsem ho nevidel v kine.