Recenzie (26)
Anjelik na nervy (2015)
Nápad by nebyl špatný, ale bylo to ze strany hlavní hrdinky až příliš uřvané, Kateřina Hrachovcová ve své roli celkem trapná a celkem dost mi vadí předabované postavy, což potom film snižuje o několik lelelů níže. Škoda....
Cobra Kai (2018) (seriál)
Tento seriál má snad jedinou vadu, a to očekávání, jestli a kdy byde natočena další řada. Nikdy bych nečekal, že je možné po Karate Kidovi natočit něco takového. Naprostá pecka.
Tři Tygři ve filmu: JACKPOT (2022)
Za mě to šlo až po benzínovou pumpu v Polsku. Potom zcela zbytečný děj až po scénu v "Praze" (ostraváci určitě poznali, kde se to točilo). Nicméně Albert Čuba ve své roli exceluje, bohužel Štěpán Kozub (ačkoli ho mám jako herce a umělce velmi rád) mě ve své roli zklamal (možná spíše zklamala postava). Někdy mi ta postava připadala až přehnaně trapná. Snad budou další filmy, ve kterých si reputaci všichni napraví. Držím palce
Nepřestávej dýchat (2022) (seriál)
Zklamání. Šlo z toho udělat 1,5 hodinový film. Zbytečně natahované. Nesmyslné přeskakování mezi dětstvím, dospělostí a přítomností. Zcela zbytečný 5.díl. Škoda..
Rozhodující set (2020)
Nevím, co si o tom myslet. Táhlý děj, příliš mnoho pseudouměleckých záběrů, které se k filmu vůbec nehodí, spoustu zbytečných psychologických rozborů. Hudba naprosto o ničem. Světlá chvilka byla závěrečný zápas s naprosto nepochopitelným koncem.
Třída z Itaewonu (2020) (seriál)
Za mě luxusní záležitost. Od příběhu přes výkony herců až po hudbu. Vše se podařilo sladit tak, že jsem se těšil na každý další díl.