Recenzie (26)
Jestli se rozzlobíme, budeme zlí (2022)
Odflákmutý scénář. Asi je někdo donutil to natočit. Jedna hvězda za použitou melodii z původní klasiky.
Doktoři na dně (2024) (seriál)
Milý jednoduchý příběh, který je primárně zaměřený na tvorbu vztahu mezi dvěma lidmi. Bohužel mi tu trochu chyběla hlubší zápletka a napětí, které korejci umí. Každý nastíněný problém je víceméně ihned vyřešen a uzavřen. Bylo i několik dílů, kdy jsem si říkal, o čem to bude dál? Jinak skvělí herci, zejména strýček v podání Bong Shik Yuna byl výborný.
Kuřecí kroketa (2024) (seriál)
Myslím, že jde o vtipný počin, dynamický, s vtipnými momenty. Absolutní oddechovka, zbytečně neprodlužovaná.
Ako prežiť svojho muža (2023)
Celkově slabší film, jednoduchý příběh bez překvapení, v konečném důsledku snad ani nedotažený do konce. Fatální jsou pro mě i pokusy o tristní napodobování nějakého dialektu, v tomto případě se snaží Pazderková napodobovat ostravštinu a používá slova, která bychom v této lokalitě nezaslechli a ještě je zkrátí. To snad ani není vtipné, ale trapné.
Bohéma (2017) (seriál)
Tragické obsazení. Javorský, jinak skvělý herec, jako Vlasta Burian absolutně trapný a Rašilov jako Oldřich Novy působí celkem tragicky. Škoda
Rebel Moon: První část – Zrozená z ohně (2023)
Podivný film, chvilkama jsem měl pocit, že se dívám na 7 sci-fi statečných , chvilkama na Star Wars. V akčních scénám působily pohyby hlavní hrdinky působily až komicky. Celkem tristní... Škoda
Dve slová ako kľúč (2023)
Co to jako mělo být? Je málo filmů, které nejsem schopný dokoukat a toto je jeden z nich👎👎👎
Ještěr (2023)
Nuda, nuda, nuda. Vůbec mě to nevtáhlo do děje, nedokázalo mě to zaujmout a padala mi u toho hlava, za mě slabá 1*.
Pomstiteľ (2021)
A za to se vyhazujou peníze...
Křižáček (2017)
Uvažuju, na co jsem se díval. Směs nekonečně dlouhých záběrů mnohdy na nic mě málem unudilo k smrti. To je fakt asi jen pro pár vyvolených. Kdyby se z toho udělal desetiminutový klip bez dialogů, kterých tu bylo pramálo, nic by se nestalo. Za mě ztráta času....