Recenzie (1 208)
Posledná aristokratka (2019)
Hodně oceňuju, že to co mi vadilo na knihách, je ve filmu napraveno a odstraněno. Ono když je vtipná každá druhá věta, tak už to ani vtipné není a navíc v knize je stále všechno špatně, tady je to ke všem laskavější a lidštější.
Vlastníci (2019)
Minimálně tři lidi z našich schůzí jsem tady poznala.
Medvědín (2020) (seriál)
Já knihy o Medědínu miluju a seriál není vůbec špatný. Klidně by mohli natočit další sérii, protože příběh nekončí.
Ninja vs. predátor (2020)
Jednou jsem se zasmála, takže 1*.
Chicagský tribunál (2020)
Tak tomu říkám dechberoucí soudní drama.
Volanie divočiny (2020)
Ten digitální pes byl děsný.
Projekt Power (2020)
Ta třetí hvěza je jen za Gordona-Levitta a Foxxe.
Smrtiace ticho (2020)
Výborná temná atmosféra, hodně podezřelých a nepříjemných lidí, ale trochu to kazila šerifka silně překračující své pravomoce, aniž by za to byla nějak postižena nebo nedejbože odstavena z funkce. A ještě mě překvapovalo, s jakými zraněními správce rezervace pobíhá po lese a vláčí těžká břemena, prostě tvrďák každým coulem.
Ta druhá (2020)
Ta špatná Missy mi tak neuvěřitelně lezla na nervy, že jsem to spíš odtrpěla, než odkoukala.
6 underground: Tajné operace (2019)
Šílená akce a rychlost od začátku až do konce - pro mě je to málo, vlastně se mi líbil jen ten magnet. A co mě tedy dostalo, jak specializovaného lezce po budovách úplně stejnou rychlostí honila po všech těch nemožných sloupech a výškách parta chlapů v lakýrkách.