Recenzie (2 518)
VyVolení (2005) (relácia)
40% - Hlavně první série byla koukatelná díky nezapomenutelným týpkům jako byl Zvěřina, Jindra nebo Vladko. Další série stály za prd a po pár dílech jsem je přestal sledovat...
Česko hledá SuperStar (2004) (relácia)
40% - Je pravda, že první sérii jsem sledoval celkem pravidelně a dá se říct, že mě bavila (v mezích možností). Další sérky no comment...
Poslední plavky (2008)
Plyšový lev 2007
Po hlavě... do prdele (2006)
Plyšový lev 2006
Kameňák (2003)
Plyšový lev 2003
Ako ukradnúť Dagmaru (2001)
Plyšový lev 2001
Začátek světa (2000)
Plyšový lev 2000
Nebát se a nakrást (1999)
Plyšový lev 1999
Rychlé pohyby očí (1998)
Plyšový lev 1998
UŽ (1995)
Plyšový lev 1996