Obľúbené seriály (10)
Hviezdna loď Galactica (2004)
BSG se nedá nic moc vytknout.
Prison Break: Útek z väzenia (2005)
Nejlepší !!!
Bratstvo neohrozených (2001)
Hviezdna brána: Atlantída (2004)
Oproti původní SG-1 je Atlantis temnější a strašidelnější, to však neznamená, že horší. Čekal jsem úbytek kvality, který se k mé radosti nedostavil.
Spartakus (2010)
Syrová a geniální věc.
Dark (2017)
Absolutních pět.
Walking Dead (2010)
Moje srdcová záležitost jsou tyhle seriály a filmy plné zombie, a postapokalyptických scenérií. Chraň Bůh ať se toho nedožijeme:)
Futurama (1999)
Prostě nej.
Hra o trůny (2011)
Perfektní zpracování, super herecké výkony, propracovaný příběh, parádní atmosféra a to všechno v hávu nekompromisní drsnosti a údernosti. Nenapadá mě, co víc bych si mohl přát. Vlastně jo, abych nemusel na druhou sérii čekat rok. Vydržím to, ale bude to hodně bolet.
Stranger Things (2016)
No, to je ale těžká nostalgie..