Obľúbené filmy (10)
Votrelec 2 (1986)
Nechci být prorokem, ale nebýt Ripleyové, tak by na té planetě mariňáci nevydrželi ani těch sedmnáct hodin:). Opravdu excelentní kousek s dílny Jamese Camerona! Škoda jen, že se v našich TV nevysílala režisérská verze.
Pulp Fiction: Historky z podsvetia (1994)
Tohle je prostě klasika.
Pláž (2000)
Paralelní svět! S láskou Francois. Dejte mi týden volna, prachy na cestu a jedu tam.
Vykúpenie z väznice Shawshank (1994)
Dá se říct, že filmové zpracování předčilo Kingův román, ale ne o mnoho. King v původním příběhu již předem avizuje několika vodítky, jak se hodlá Andy z vězení dostat, což se režisérovi podařilo skrýt a o to je filmové podání povedenější. Naprosto perfektní a originální kousek, který patří k mým nejoblíbenějším, jak v knižní i hrané podobě.
Návrat do budúcnosti (1985)
To je síla. Vychytaný filmek a to po všech stránkách. Nápad a celkový příběh je perfektní, Michael J. Fox a Ch. Lloyd taktéž.
Zelená míľa (1999)
Bomba! ! ! Kingův miliónový nápad.
Terminátor 2: Deň zúčtovania (1991)
Scifi klasika u které mám radši původní verzi, ve které je méně srandy.
Zachráňte vojaka Ryana (1998)
Spielberg ve vrcholné formě!
Interstellar (2014)
Mělo to všechno, co mám na sci-fi rád. Kdybych mohl, dám víc.
Forrest Gump (1994)
Život je opravdu jako bonboniéra a nikdy nevíš co ochutnáš. Koho tento film nechytil za srdce, není asi normální.