Obľúbené filmy (8)
Osudový dotyk (2004)
Mariňák (2005)
Dvanásť rozhnevaných mužov (1997)
Apokalypsa (1979)
Údolie tieňov (2002)
Džinró (1999)
Nejlepší anime jaké jsem kdy viděl. Poráží to i Ghost in the shell a Dead Leaves.
Nejlepší anime jaké jsem kdy viděl. Poráží to i Ghost in the shell a Dead Leaves.