Recenzie (197)
Star Trek (2009)
Nejsem znalec seriálu, nejsem jeho zarytý fanoušek a asi nebudu ani zarytý fanoušek tohohle filmu. Čekal jsem něco víc, než jen vizuální orgie. Příběh byl na můj vkus až moc okatej, plus vše se dělo strašně rychle, i sebedůležitější moment byl v mžiku nahrazený ménědůležitějším, ten zase důležitějším atd. ani jsem si ty okamžiky nemohl v klidu užít, pokochat se jima. V mém hodnocení jsem na vážkách, kdybych dal tři, neměl bych výčitky svědomí protože mě film zklamal, přeplácaností odradil a některý až moc "chtěný" vtípky mě přímo nadzvedávaly ze židle (postele). Pakliže dám ale za 4, mé svědomí zůstane i tak v módu Klid, protože jsem se prostě dobře bavil, užíval si všechny ty efekty, herce a párkrát jsem se i s chutí zasmál (tomu skrytějšímu humoru). Jedná se o dobře zmáknuté řemeslo, které by potřebovalo tu trochu dobrousit, tu zase zahladit a hlavně o něco protáhnout. A dvojku bych v kině klidně zvládnul:-)
Vzpomínky na lásku (2004)
Stoprocentních pět hvězdiček...
Pí a jeho život (2012)
Ten tygr je prostě úžasnej!
Scrubs: Doktůrci (2001) (seriál)
Po půlce 5, série jsem se ujistil o oprávněném plném hodnocení, hlavně díky nápadové nevyčpělosti.
X-Men: Prvá trieda (2011)
Nářez + January Jones!
Precitnutie v Garden State (2004)
Něco Vás prostě chytí a nepustí. A já tyhle typy filmů miluju.
Tretí princ (1982)
V království diamantových skal na mě vždy začala padat deka.
Hobit: Neočakávaná cesta (2012)
Bylo to dobrodružství, ale až moc dlouhé dobrodružství. Spousta známých tváří navzdory své příběhové zbytečnosti potěšila, ty nové, i přes tu stopáž, člověk nestihl moc poznat (pár světlých vyjímek viz Thorin, Balin). Martin Freeman se pro roli opravdu narodil a půlku filmu si ukradl sám pro sebe, Scénka s Glumem byla snad tou nejlepší z filmu. Jackson to nakonec zvládl celkem dobře, i když jsem čekal něco víc. Tu roztahanost ale neodpustím a dávám slabší 4, na další díl se i přes to moc těším.
Macík (2012)
Příjemná pohádka....s trošku drsnějším humorem
James Bond: Skyfall (2012)
Parádní bondovka, symboly odkazující k předchozím dílům mě potěšili, oproti Quantum of Solace parádní postup vzhůru. Opět je v tom poznat britský původ (hlavně díky R.Fiennesovi a skvěle vybraným skotským lokacím). Nebudu troškařit a skočím rovnou po plném počtu. PS: J.Bardem je slizoun nejvyššího kalibru.