Recenzie (87)
Prison Break: Útek z väzenia - The Old Ball and Chain (2009) (epizóda)
Byl jsem teda mnohem radši, když jsem viděl E22 jako poslední.
Silicon Valley - Série 6 (2019) (séria)
Dávám 5 *, protože jsem se na šestou sérii těšil jako koza na zelí a když vyšla, taky jsem ji tak zhltnul. Konec, abych byl upřímný, se mi tolik nelíbil, ale to nic nemění na tom, že jsem se královsky bavil a byl ohromenej záběry veškeré té techniky.
Černé zrcadlo - Smithereens (2019) (epizóda)
5* až na jednu drobnost. Hesla se, pokud vím, neukládají tak, že vám je nějakej admin nadiktuje do telefonu, když bude chtít
Roky a roky (2019) (seriál)
Koncepce seriálu odpovídá jeho názvu, avšak bohužel, zdá se mi, že shrnutí budoucích světových událostí je tak stručné, že lze těžko uvěřit tomu, že by to mohlo být něco reálného. Děj ale kombinuje všechny obávané vize budoucnosti dohromady, do jednoho příběhu, na rozdíl od Black Mirror, kterému se ale, mimochodem, tenhle seriál vůbec nevyrovná. Viděl jsem zatím dva díly, ale asi mi to stačilo. Některé komentující kolegy ten seriál vzal, někteří říkají, že se jedná o něco, co by měl každý vidět, ale já si to nemyslím. Moc se mi ale líbí vizuální zpracování jednotlivých scén, hudba (i když se mírně opakuje) a tak podobně, ale jako vize budoucnosti? Celkem slabá.
Simpsonovci - Lard of the Dance (1998) (epizóda)
"Já platím kreditkou, takže :p" aneb krása doby před Apple/Google Pay :D
Černobyl - Open Wide, O Earth (2019) (epizóda)
Musím říct, že ta poslední scéna mě celkem vzala. Tak silný zážitek jsem zažil naposledy u filmu Bílý Bim, černé ucho. Tenhle serial je geniální.
Černobyl - 1:23:45 (2019) (epizóda)
Faktickou přesnost hodnotit není třeba, neboť se toho stejně z prvního dílu moc nedozvíte. Každopádně celkové zpracování hodnotím jak skvělé drama, vystihující mlžení na všech úrovních, ignoranci zodpovědných osob atd. ve skvělé atmosféře. Od Černobylské havárie uplynula spousta let a tak byl první díl spíše smutný a deprimující, než pobuřující, jak by se dal pojmout vzhledem k tomu, že to není fikce, a jak vážná věc to byla. EDIT: Toho, že jsem napsal, že není třeba hodnotit faktickou přesnost, trochu lituji, zvlášť po tom, co jsem slyšel The Chernobyl Podcast.
Simpsonovci - I'm Dancing as Fat as I Can (2019) (epizóda)
Skvělá humorná epizoda, zatím nejlepší (jediná dobrá?) ze série.
Simpsonovci - Werking Mom (2018) (epizóda)
Kromě Smitherse a toho kadeřníka je najednou celej springfield gay/lesbian/trans/whatever. A mě se zpracování tohoto tématu nelíbí.
The Grand Tour - Enviro-mental (2016) (epizóda)
Jeden z nejvtipnějších dílů celkově, skvěle jsem se bavil.. :D