Recenzie (300)
Star Trek (2009)
Rozhodně nejlepší, co Star Trek za celou svou historii přinesl (a tím myslím cokoliv ze seriálů i filmů). Brilantně vybraní herci, dechberoucí akční scény (film má tu úžasnou kinetiku, jakou během akce dokázal Abrams vytvořit třeba v Mission: Impossible III) a jediné, co mi přišlo maličko mimo, bylo to vysvětlení, proč je všechno tak, jak je (pro fandy starých Star Treků). Kdyby se vystříhala celá dějová linka se starým Spockem, je to na absolutno. Proč se trekkies omlouvat, když se začíná nanovo a od začátku? Zbytečné.
Strážcovia (2009)
Je to mnohem lepší, než jsem očekával. Ačkoliv komiks je pořád něco víc, film má v sobě překvapivě hodně témat z něj, až jsem se divil. Dost mě ale zajímá názor lidí, kteří komiks nikdy neviděli...
Chlapec v pruhovanom pyžame (2008)
Mít tenhle film mnohem lepšího režiséra, mohl mít našlápnuto na to stát se filmovou klasikou.
Na povale alebo Kto má dnes narodeniny (2009)
Být na drogách, mohl to být senza trip.
Proměny (2009)
Zajímavý pokus o tak trošku jiný film. Režisér má rozhodně talent a je to vidět.
Descent (2007)
Snaží se to být hluboké, ale vlastně je to dost povrchní a směšné. Ten film vlastně stojí za to jen kvůli tomu, že se už asi nikdy nestane vidět Rosario Dawson, jak znásilňuje kluka vibrátorem do řitě.
Kasandrin sen (2007)
Trochu moc upovídané, a ve snaze překvapit dokonce i předvídatelné.
Nie je z teba až tak paf (2009)
Je to lepší než Sex ve městě, ale jen o chlup. Téměř nesnesitelné vztahové tlachání, které zachraňují pouze dobré herecké výkony, z nichž je třeba vyzdvihnout zejména Jennifer Connelly (ostatně i její postava je v té směsi tupé plochosti ostatních nejzajímavější).
Ružový panter 2 (2009)
Překvapivě mnohem lepší než jednička z roku 2006. Je tam pár momentů, které jsou dokonce výborné (!).
Podivný prípad Benjamina Buttona (2008)
Hezké, epické, velkolepé, ale asi až příliš precizně chladné.