Obľúbené seriály (9)
Prison Break: Útek z väzenia (2005)
Bezchybný a do poslednej bodky premyslený seriál, od ktorého som nedokázal odvrátiť zrak. P.S.:Ibá prvá séria...
Monk (2002)
Neviem nájsť jedinú chybu. Originálne prípady, skvelý scénár, réžia, herecké výkony, najmä Tony Shalhoub, ktorý bol pre túto rolu narodený. Jenoducho genialita smam o sebe...
Mr. Bean (1990)
Rowan Atkinson je génius. Viac k tomu netreba povedať...
Dr. House (2004)
Vždy nové a nové prípady, vždy skvelé herecké výkony, vždy skvelá réžia a vždy nový sarkazmus a cynizmus. Tak touto vetou by sa dal definovať Dr. House...
Krok za krokom (1991)
Zajtrajšie noviny (1996)
Najoriginálnejší námet, aký bol kedy v seriáli. Jednoducho som tomu nemohol odolať a vždy som si to rás pozrel...
Profesionáli (2008)
Geniálny slovenský seriál, bez jedinej chybičky, ktorý má šancu konkurovať aj veľkým americkým sitcomom. A to aj hereckými výkonmi:Csongor Kassai vo vedľajšej úlohe je excelentným stelesnením inteligenta a zároveň truľka, ktorý sa vždy nechá nachytať a šikanovať svojimi kolegami. Ľuboš Kostelný hrá z celého obsadenia najlepšie. Pre túto rolu sa snáď narodil. Tiež Kroner a Krajčiová majú svoj geniálny humor a tak jediný z celého obsadenia, ktorý mi nesedí je Bathyány, ktoý sa narodil pre rolu Tety Márgit a Banána v seriáli Mafstory. Za najlepšiu časť považujem časť, keď došiel ten Američan :-D