Recenzie (148)
13 hodín: Tajní vojaci v Bengázi (2016)
Po filmovej stranke ok na 3*,ale nevyhli sa klise z inych podobnych filmov,kde proti americkej puske M16 a pod stoji vylucne granatomet v rukach moslimskeho banditu...dojemny pribeh o "dobrych" americanoch a zlych araboch...propagandisticky film s dobre zvladnutymi efektami ...
Dempsey a Makepeaceová (1985) (seriál)
klasika 80s...aj teraz posobi ako britska priam intelektualna detektivna seria....v sucasnosti to celkom rad znovu pozriem,tak ako mnohym uz mne lezu krkom bezdovodne potoky krvi,vybuchnute auta a vyzbroj stiahnuta snad zo vsetkych vojnovych oblasti na zemeguli...
Profesionáli z CI5 (1998) (seriál)
jednu hviezdicku davam za odvahu,ze si niekto trufol pouzit nazov...serialu zo 70s rokov toto nesaha ani po kotniky...ale mozno to oslovi skor mladsich,ktori eru Bodieho a Doyla nezazili...ti nemaju s cim porovnavat a to sa asi prejavi na celkovom hodnoteni...
Život na zámku (1995) (seriál)
Pred 20 rokmi by som dal asi aj 5*,teraz to uz nema tu stavu,bolo prilis vela repriz a hlavne , ci sa nam to paci alebo nie,aj ked je to serial z doby po 1989 roku ...uz je to "pre pamatnikov"...doba sa meni....
Smrt na černo (1976)
Dat hodnotenie "odpad" filmu s V.Brodskym mi pride skoro ako smrtelny hriech ci ina svatokradez...ale tu sa fakt neda...a po vsetkych smeroch je to hruza...rezia,sceny,kamera takisto...keby to nebolo z roku 1976(dokonca ani atmosferu deja roku 1947 nedokazali navodit),tak by som povedal ze to natocil nejaky vyfetovany magor mobilom...
Světáci (1969)
Obsadene absolutnou hereckou elitou,tu sa neda hodnotit inak ako 5/5
Priehrada (1950)
Brutalna agitacna snimka,ale....palo Bielik sa zrejme musel sklonit pred bolsevikom,ked chcel natacat dalej a koniec koncov aj dnes produkcne spolocnosti (hlavne v USA,ale aj inde)nutia rezisera natocit hocico,pokial chce aby mohol natocit to co chce on a aby na to ziskal peniaze...jediny rozdiel je ,ze dnes vacsinou nevyzaduju politicke pozadie...herecky dobre obsadene a doba v ktorej to natocili vela moznosti nedavala...bud film do kina , alebo do trezoru...
Smrtonosná zbraň 2 (1989)
Pokracovanie nema chybu,co vobec nebyva pravidlom...spominam rad na premieru a rad si to pozriem aj teraz po rokoch,v tych casoch sme este neboli presyteni vybuchov a vsetkych moznych destruktivnych efektov , takze som to doslova zral,dnes by to uz mozno taky zaujem nevzbudilo ,ale to nic neubera na kvalite a zaroven vtipnom podani tohto filmu.