Recenzie (78)
Agatha Christie's Poirot (1989) (seriál)
Společně s Midsomerskými vraždami je asi to nejlepší na našich televizích co se oblasti detektivek týče...
Bazén (2001)
Typický teenagerovský horor ala Vřískot, no a zase v Německém podání. No a bylo to trochu lepší než Kluci to chtě... No ale zas tak dobré, aby si to zasloužilo více než jednu hvězdu to taky nebylo... prostě velký nůž, borec v masce, holky v bikinách a tradičně spousta krve...
Beethoven (1992)
Tak ségře sa to líbilo...
Bohovia sa museli zblázniť (1980)
Trochu zábavné, alebrž humor založený na méně civilizovaných lidech - dělat si legraci z křováků nesnáším...
Bowling for Columbine (2002)
Vždycky jsem si myslel, že ti lidé tam za mořem ti velcí AMERIČANÉ jsou hloupý, ale teď už to vím a ještě jsem se jim mohl i zasmát...
Braindead - Živí mŕtvi (1992)
Naprosto znicujici prehlidka krve, vnitrnosti a obcas i humoru. Dokonale nedokonale efekty a ktomu jeste i pribeh... Paradni parodie, ktera nema chybu...
Bubba Ho-tep (2002)
Nejrozporuplnější film jaký jsem viděl. Sledovat dva důchodce zápasit s egyptskou mumií někde v Texasu - divné a člověk by si řekl, že je to hrozná blbost... Na druhou stranu - vnitřní monology "Elvise" nebo dialogy s "Kennedym" donutí každého přemýšlet nad stářím, nad těma lidma atd. Chtěl jsem dát šalamounsky tři hvězdy, ale i teď po pár dnech ten film ve mně něco zanechal... Nejde o komedii (i když scéna na konci v parku...) ani horor, ale o velmi smutný příběh...dobře natočený...
Čarovná krajina škriatkov (1999) (TV film)
Asi skoro nejlepší a nejhezčí americká neanimovaná pohádka...
Demolátor (1993)
Nejlepší sexuální scéna ve filmu, jakou kdy viděl!!! Navíc Stallone zabíjel a pletl...
Diabolská pasca (1996)
Čekal jsem něco mnohem lepšího. Ale namísto druhého Základního isnstinktu jsem viděl jen další díl To je vražda napsala...