Recenzie (2 869)
Máme rádi Česko (2013) (relácia)
nenávidím Česko.
The Florida Project (2017)
Na jednu stranu pohodová letní feel-good oddechovka. Na stranu druhou výborná vizuálně podmanivá indie artovka, která je velmi subtilní, intimní a pestrobarevnou sondou do každodenního života obyvatel jednoho fialového floridského motelu, a která bravurně využívá kontrastu mezi nevinností dětského světa a krušnou dospěláckou realitou. Sean Baker je mistr sociálního dramatu. Jo a mimochodem: všechno nejlepší k 67. narozeninám pro Willdu Dafrienda! [#A24RULES!] 💜
The Gray Man (2022)
klasickej den v Práglu.... není divu že je to nejdražší film Netflixu když se tam ničí šaliny a škodovky a je to tak špatně sestříhaný. Bratrům Russoovým to muselo dát příšernou práci, přitom taková blbost co?
Pri bráne večnosti (2018)
you know, Willem Dripfoe is something of umělec himself.
Top Gear - The Burma Special (2014) (relácia)
ten pocit když jedeš přes zasranou Barmu jen proto abys nakonec musel stavět Most přes řeku Kok-ot.... absolutní peak Top Gearu.
Top Gear: Botswanský špeciál (2007) (relácia)
velké F pro Olivera.
Queen: We Will Rock You (1978) (hudobný videoklip)
reklama na Pampers brought me here.
Rozdvojená duša (1945)
jjj, Spellbound je skvělej banger.
Čarovný kolotoč (2005)
Actually jedna z nejtemnějších rozprávek co jsem kdy viděl. Hipster Dylan je sigma králík.
Chutně a levně s Láďou Hruškou (2014) (relácia)
levně možná, chutně určitě ne.