Recenzie (1 192)
Okno do dvora (1954)
Nagyon Jo, sehr gut, well done, CHARASO Alfred
Trhák (1980)
Ze vraj to bol dlh Podskalskemu, za to ze mohol Smoljak rezirovat Kulovy blesk. Mozno... nic svetoborne, ale pozriet sa to da.
Traja veteráni (1983)
Pohadka, ktera neurazi ani dospele. Od rezisera az po epizodni roli Zdenka S. SBS - super - bomba - spica. Neni nutno, neni nutno......
Zajtra to roztočíme, miláčik...! (1976)
To neni zelena, to je zelenkavaaaa.... Ty vole!
Byli jednou dva písaři (1972) (seriál)
Dietl v najlepsej forme. Mozno preto ze opisoval od Flauberta a este s pomocou "spoluziakov" Hornicka a Sovaka. najviac sa mi pacila (samozrejme som zaujaty) ta medicinska cast.... :-D
Tridsať prípadov majora Zemana - Rukojemník v Bella Vista – 1970 (1978) (epizóda)
Kubanske Chile a statocny Jirka Hradec su na popukanie. Ked som to bral ako komediu (tak to aj teraz beriem) bavil som sa na tom ze to tak nebolo, ako parodia dobre..... :-D
Tridsať prípadov majora Zemana - Tatranské pastorále – 1965 (1978) (epizóda)
Najlepsia cast.
Jan Žižka (1955)
Komunisticka reinterpretacia husitskeho hnutia. Ale vyprava a bitky very good. 60-70%
Cisárov pekár a pekárov cisár (1951)
Prva cast absolutny KULT, druha mierne pokulhava oslavou prace, ale stale je to KULT. Tak trocha ONE MAN SHOW, ale Werich jednoducho prevysoval sucasnikov o 2 hlavy. 90%.
Slavnosti sněženek (1983)
Hrabal + Menzel + Rudla Hrušinský + cimrmanofci = 99,99 %