Recenzie (1 196)
Legenda o slávnom návrate (2000)
Po tomto filme som asi mesiac hral MINI-golf. Skvele. Robert proste umi. Film ktory sa da pozerat kazdy rok, jako 3 orisky alebo Svetaci...
Inženýrská odysea (1979) (seriál)
Ako parodia, ci sci-fi-komo komedia SPICKA. Anglictina Michala Docolomanskeho, alebo talianska restika v Milane, najlepsi stav pochadza z socializmu a pod.. A odmietnutie japonskej ponuky poctivym socialistickym konstrukterom Zbyndom :-DDD alebo Vozenilek pasujuci medajlonky na Velejarmak do Milana... Skveleeeee. Kostka prehrava na 200% ale aj to skvelo zapada do ABSURDITY totalne skreslenej NORMA lizaciou komunistickych prdeli na UV. Aj ten sud v Parizi, ktory rozbil japoncov na marne kusky uz pri prvom pojednavani, aby som nahodou nezabudol... Ked sa to neberie vazne je to nadherny pomnik komunistickej demagogie. A naozaj k popukaniu. Ale Jarda Dietl vedel pisat, ak ked to bolo na objednavku. No Sokolovsky nebol az taky dobry rejza ako Dudek, preto menej * ako v Nemocnici.
Prípady 1. oddelenia - Klíčový důkaz (2014) (epizóda)
Tohle je nadprumerny cesky krimi serial, jak pravi jedno arabske prislovi. :-D
Cimrman v říši hudby (2006) (divadelný záznam)
asi najslabsi Cimrman. :-(
Osvětová přednáška v Suché Vrbici (1992) (TV film)
Je tu citit ze predloha je od Vinant - Petisku. Kdo to sakra je?
Švestka (2001) (divadelný záznam)
*K neduhům stáří, postihujícím hlavně intelektuály, patří především dvě vady, komplementárně spojené. Jsou to neschopnost udržet myšlenku a druhá vada neschopnost myšlenku opustit.*konec citatu. Nuz ked niekto nie je intelektual trpi vacsinou len jednou alebo druhou formou tejto poruchy.... Tu sa neda inak nez 100%.
Sanitka - Epizoda 11 (1984) (epizóda)
Z celeho serialu ma zaujali 2-3 epizody. Toto je asi najlepsia z nich...
Gangy New Yorku (2002)
hudba * inak shit
Hospoda - Obránci (1996) (epizóda)
Jedna z naj epizod.
Hospoda - Růžička (1996) (epizóda)
Jedna z naj epizod.