Recenzie (16)
Strážcovia (2009)
155 min zabitého času.
Vejce na tvrdo (1997)
Až prekvapivo dobrý film.
Príliš vzdialený most (1977)
God bless Field Marshall Montgomery.
Bláznovstvo (2008)
Krása.
Pod paľbou (2010)
Zaujímavý námet , predvídateľný - alibistický záver. Aj napriek tomu stojí za to vidieť. Klasicky Matt Demon, zo svojho tieňa nevykročil ...opäť.
Avatar (2009)
Len 3D z toho dobry film neurobi.....
Číslo 5 žije (1986)
4* ale len zo sentimentu.... film mojho detstva...
James Bond: Casino Royale (2006)
a ja hovorím : nikdy viac, nepozerám bonda s Danielom Craigom, dal som mu dva filmy , nepresvedčil. Mimochodom Casino Royal je u mna najhoršia bondovka....
Across the Universe (2007)
Jednoznačne sa oplatí vidieť. Jeden z najlepších hudobných filmov. Klasika od Beatles mierne prerobená a prespievaná v duchu súčastnosti,talentovanými interpretmi a hviezdami ako Bono Vox atd. Zahreje to človeka pri srdci, poteší a pohladí....: )
Ďakujeme, že fajčíte (2005)
Satira co stoji za to. Jedna z mala .....