Obľúbené seriály (10)
Ako som spoznal vašu mamu (2005)
Simpsonovci (1989)
Teória veľkého tresku (2007)
Celý seriál bych přirovnal k ledničce po nákupu. Ze začátku se v ní vždy najde něco dobrého, nebál bych se říct vynikajícího (1. až 6. série). Postupem času, jak dny plynou, se toho v lednici nachází méně a méně dobrého a jíme už jen to co musíme, abychom to nevyhodili (7. až 11. série). Nakonec, když se tím prokoušeme přeci jen nalezneme ještě něco, co nám opravdu chutná a bylo to jen „zašantročené“ mezi těmi nic moc potravinami a „pošmákneme“ si na tom (12. série).
Dr. House (2004)
Ray Donovan (2013)
Dallas 63 (2016)
Tenhle seriál není bůhví jak úžasný, ale již dlouho mě seriál nebo něco podobného, takhle moc nenadchlo a nebavilo, to jsem zrovna nedávno koukal na GoT (ano nedá se to úplně srovnávat, ale někteří lidé ho považují za nejlepší seriál...) pravděpodobně mi je toto téma a akurátní dělka bližší. Nápad na cestování časem kvůli záchraně JFK není špatný, ale lepší a zajímavější jsou osobní problémy či záležitosti hlavní postavy Jakea Eppinga, kterého ztvárnil James Franco (opravdu ho žeru xD). Hudba dobová, která skvěle dotvářela atmosféru a hudba při těch romantických chvilkách byla lahodná (nevěděl jsem, že budu na romantiku xD). Konec odpovídající a zasloužený vzhledem k dění, aj ta slzička se drala na povrch. "If you do something, that really fucks with the past, the past fucks with you"
Dva a pol chlapa (2003)
Temný prípad (2014)
Masterpiece.