Recenzie (29)
99 franků (2007)
Do nepríčetnosti vymakaný vizuál a milión geniálnych nápadov. To celé umocené nedocenenosťou filmu ktorý by si zaslúžil oveľa oveľa väčšiu pozornosť.
Rollerky (2009)
Film ktorému by strašne slušalo VHS vydanie a ošúchaný kupón v požičovni.
Avatar (2009)
6*
Zábavný park (2009)
Look me in the eye. Then, tell me - that i'm satisfied. Was you satisfied ? ....i was.
Ja a ty a všetci ostatní (2005)
V niektorých momentoch naozaj veľmi, veľmi krásne. Miranda July je ženská verzia Wesa Andersona, paradoxne trochu tvrdšia a sprostejšia. Som ohromne zvedavý na jej budúcu tvorbu.
Funny Games (1997)
Vyluhovaná, neriedená beznádej bez kompromisov či akejkoľvek formy satisfakcie. Radosť pozerať.
Nový svet (2005)
Filmová básnička o kráse, láske a prírode akú som už dlho potreboval. Neskonale nádherne natočené. Záverečné prestrihy a neustály šum vetra..... dokonalé antidepresivum.
Malé deti (2006)
Nádherne a veľmi poctivo natočené. Za najkúzelnejšie považujem momenty keď sa stlmil zvuk, zvýraznila (inak extrémne minimalistická a naozaj dokonale hodiaca sa) hudba a rozprávač trefne okomentoval dianie na plátne alebo pocity postáv. Okrem hudby bola fantastická aj kamera a tých 130 minút by som si uži aj keby bol film nemý. A ten posledný záber !! " You couldn't change the past. But the future could be a different story. And it had to start somewhere. "
Studio 60 (2006) (seriál)
Už po prvom diely som ľutoval, že mi ich zostáva len 21.
Speed Racer (2008)
Fakt, že som na TOTO nešiel do kina je najväčšia chyba môjho života!